کرمان- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه کرمان نسبت به استان های دیگر کشور بهتر است و استان کرمان مسیر توسعه را خوب طی کرده است.

کرمان مسیر توسعه را خوب طی می کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا پور ابراهیمی میزان تحقق اعتبارات عمرانی استان کرمان نسبت به بودجه های مصوب را ناچیز دانست و افزود: بخشی از بودجه های مصوب تخصیص پیدا نکرده و برخی از تعهدات همچنان معطل مانده است.

وی بیان کرد: تا جایی که امکانپذیر بوده منابع، جذب و عملیاتی شده و در مقایسه با آنچه را که امکان جذب منابع بوده، استان کرمان در حوزه زیرساختی تلاش خود را انجام داده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره طرح های عمرانی که از بودجه عمومی استفاده می کنند، گفت: این موضوع در سال های گذشته با محدودیت های شدید بودجه ای مواجه شد.

پور ابراهیمی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در زمینه های گازرسانی، برق رسانی، جاده ای، ساخت خانه های بهداشت و ... ،اضافه کرد: میزان منابع بودجه ای استان به کمترین میزان خود طی سالیان گذشته رسیده و شاید یکی از چالش های اصلی ما نبود امکان جذب منابع در بحث زیرساخت هاست.

وی در ادامه با تاکید براینکه برجام را عملیاتی می بینیم، خاطرنشان کرد: هنوز بخش های زیادی از محدودیت های اقتصادی نهایی نشده و سایه این موضوع در تمام کشور احساس می شود و خواسته یا ناخواسته برای توسعه استان هم مشکلاتی را ایجاد کرده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: وضعیت توسعه کرمان نسبت به استان های دیگر کشور بهتر است و استان کرمان مسیر توسعه را خوب طی کرده است.

پورابراهیمی بیان کرد: از نظر ما وضعیت قابل قبولی در کرمان ایجاد شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.