ساری- مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از بهره برداری یکی از تونل های محور سوادکوه تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: تونل های شماره سه و چهار نیز تا پایان امسال به بهره برداری خواهند رسید.

تملک اراضی مهمترین معضل تعریض محور سوادکوه است

حیدر نوروزی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در پاسخ به سوال قدس آنلاین مبنی برعلل تاخیر در بهره برداری از این محور افزود: تملک اراضی و کمبود اعتبارات مهمترین معضل تعریض محور سوادکوده بوده و برای این امر، ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی با اشاره به اینکه در مناطقی همچون سرخکلا و پل سفید باید اراضی حاشیه محور تملک شوند، میزان طلب پیمانکاران را ۲۰۰ میلیارد تومان ذکر کرد.

مدیرکل راه وشهرسازی مازندران اولویت محور گلوگاه - دامغان را برقراری این راه ارتباطی دانست و یادآور شد: ۵ کیلومتر از ۹ کیلومتر مانده را احداث کردیم و بهسازی محور اولویت بعدی مان می باشد.

نوروزی اضافه کرد: بعلت شرایط بد آب وهوایی در محور مذکور، از اواخر آبان ماه کار تعطیل می باشد و انجام آسفالت بعلت برودت هوا امکان پذیر نیست.

وی از ۱۰۳۸ کیلومتر آسفالت راه روستایی در دولت یازدهم خبر داد و گفت: مشارکت و همیاری مردم در آسفالت راه های روستایی بسیار موثر بوده است.

مدیرکل را ه و شهرسازی در پاسخ به سوال قدس آنلاین، طلب پیمانکاران در بخش راه روستایی را ۶۰ میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: ۵۴ درصد محورهای روستایی استان آسفالت می باشند.

نوروزی به اجرای ۱۸۰ کیلومتر بزرگراه در مازندران اشاره کرد و یادآور شد: در محور هراز ۳۰ کیلومتر بزرگراه احداث گردید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.