محسنی نسب گفت: ادعا می کنم «شاخ کرگدن» از نظر ویژوال و فضای انیمیشن تصویری در سینمای ایران بی نظیر است.

ادعای تهیه‌کننده «شاخ کرگدن» درباره جلوه‌های تصویری بی‌نظیر این فیلم

 به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محسن محسنی نسب تهیه‌کننده و کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت «شاخ کرگدن» گفت: بهنام کریمی موسیقی متن این فیلم را ساخت و شهرام امیر جلالی ترانه‌ای زیبا را برای آن خواند.  

وی افزود: ترانه‌ای که امیر جلالی خوانده را در میانه و پایان فیلم استفاده خواهیم کرد. به نظرم باید اینگونه از ترانه فیلم استفاده کرد و تایید این گفته را به زمان نمایش آن موکول می‌کنم.  

محسنی نسب ادامه داد: ادعا می کنم «شاخ کرگدن» از نظر ویژوال و فضای انیمیشن تصویری در سینمای ایران بی نظیر است.  

در خلاصه داستان «شاخ کرگدن» آمده:

سالهاست که صدرا خارج از کشور زندگی می کند. او زمینه تحصیل خواهرش بهار را در خارج از ایران فراهم کرده است. صدرا تصمیم دارد روز تولد بهار در سفری که انتظارش را می کشد...بهترین هدیه را به بهار بدهد اما در مسیر فرودگاه ارمنستان تا هتل، ربایندگان بهار را گروگان می گیرند تا اینکه...

در این فیلم بازیگرانی چون پژمان بازغی، اتری وسکانیان، رضا حیدری، انوشیروان محسنی، شقلیق کفایی، ویکتوریا آنتابیان، آشوت وسکانیان، فرشید شفیعی، فرید کیانی و بابک نوری ایفای نقش می‌کنند.
 

سایر عوامل فیلم عبارتند از:

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: محسن محسنی نسب، مجری طرح: اسماعیل حیدری، مدیر فیلمبرداری: منصور عبد رضایی، برنامه ریز و دستیار یک کارگردان: غزل معصومی، مدیر صدابرداری: میثم یاردیلو، طراح صنه و لباس: علی مربی، طراح گریم: محمد ذوقی، مدیر روابط عمومی: حمید طالقانی: مشاور روابط عمومی:رامین قلندری، عکاسان:فهیمه فیروزبان و بابک نوری، طراح جلوه های ویژه: امین ظهراب بیگی، دستیار یک فیلمبردار: علیرضا خسرو آبادی، منشی صحنه: شیرین محسنی نسب، مدیر تدارکات:محست تیموری، دستیار دوم کارگردان: حسین ایران پور، گروه فیلمبرداری: حسین داس دار، جواد دریایی و حسن غفارپور، سینه موبیل: سید مصطفی مدنی، دستیار صدابردار: سهراب سمرقندی، دستیار صحنه: لادن قناد، دستیار جلوه‌های ویژه: ایمان ولی پور، مجریان گریم: محمد علیزاده و نسرین کلانکی، مسئول حمل و نقل و ترانسپورت: مجید عزیزی، گروه تولید و تدارکات: ساسان عزیزی و نوید عیسی پور.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.