کرج- نائب رئیس اتاق اصناف استان البرز از حذف الفاظ بیگانه بر روی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر خبر داد.

الفاظ بیگانه از تابلوهای تبلیغاتی کرج حذف می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، بهروز حصاری بابیان اینکه واحدهای صنفی اجازه استفاده از الفاظ بیگانه و نامأنوس در تابلوهای خود را ندارند، گفت: نظارت بر این موارد در دستور کار اتاق اصناف قرار می‌گیرد.

وی  ادامه داد: در نام‌گذاری واحدهای صنفی نظارت اتاق اصناف و اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی بر آن‌ها وجود دارد.

وی با اشاره به طرح  ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه، گفت: اتاق اصناف البرز به همه اتحادیه‌های تحت پوشش خود درزمینهٔ عدم استفاده از کلمات نامأنوس تأکید کرده و در کنار طرح ساماندهی این امر هم در دستور کار اتاق اصناف و بازرسی نظارت قرار می‌گیرد.

حصاری بابیان اینکه از مردم درخواست همکاری در این زمینه راداریم، افزود: اگر مردم با موردی برخورد کردند با اتاق اصناف در میان بگذارند.

وی با اشاره به کارگروه تخصصی شورا و اصناف درباره مشکلات در شهرداری‌ها،‌ اظهار داشت: این کارگروه درباره بررسی مشکلات تابلوهای اصناف، عوارض و دست‌فروشان است.

حصاری بابیان اینکه در شورا با توجه به نزدیک شدن به سال نو، مشکلات و معضلات در مورد دست‌فروشان مطرح شد، ادامه داد: دست‌فروش‌ها قابل‌حذف نیستند و باید ساماندهی شوند. شهرداری زمینی را در اختیار قرار دهد و اصناف دست‌فروش‌ها را شناسایی کنند تا ساماندهی آن‌ها انجام شود.

نائب رئیس اول اتاق اصناف البرز با اشاره به شناسایی بخشی از دست‌فروش‌ها،‌ گفت: در صورت همکاری شهرداری می‌توانیم دست‌فروش‌ها را ساماندهی کنیم.

وی بابیان اینکه شورای شهر در این زمینه قول‌هایی به اصناف داده‌ است، افزود: برای ساماندهی دست‌فروش‌ها و جانمایی آن‌ها در بازارچه‌های موقت قوانین و چهارچوبی قرار داده می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.