اردبیل–رئیس پلیس‌راه استان اردبیل با اشاره به بارش سنگین برف در اکثر محورهای این استان، از ممنوعیت تردد در جاده نیر - سراب و گردنه صائین به دلیل کولاک شدید تا اطلاع ثانوی خبر داد.

محور نیر-سراب مسدود شد/کولاک در جاده های اردبیل

به گزارش قدس آنلاین، حجت فتاحی با بیان اینکه به غیر از دو محور اردبیل- مغان و پارس‌آباد- مشگین شهر که بارش خفیف برف دارند در مابقی محورها بارش برف را شاهد هستیم ادامه داد: بیشترین بارش برف در محور خلخال - اسالم بوده و کولاک شدید در جاده حاکم است بطوریکه تردد صرفاً با زنجیر چرخ امکان‌پذیر خواهد بود.

رئیس پلیس‌راه استان متذکر شد: شرایط مشابهی در محور نیر - سراب و گردنه صائین مشاهده می‌شود و به دلیل کولاک شدید از سمت سراب با همراهی پلیس‌راه استان آذربایجان شرقی تردد سواری در این محور تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده است.

فتاحی با تأکید به اینکه تردد کامیون‌های سنگین نیز منوط به استفاده از زنجیر چرخ است، اضافه کرد: در واقع این ممنوعیت با هدف ایمن‌سازی جاده و ممانعت از گرفتار شدن رانندگان در کولاک است.

وی با بیان اینکه در محور اسالم به ۶۰ خودرو و در محور صائین نیز به چندین خودروی در راه مانده امدادرسانی شده است، ادامه داد: به همراه داشتن زنجیر چرخ در تمامی محورها الزامی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.