گزارش های تلویزیونی رسانه های سوری انبارها و مخازن بی شمارسلاح های سبک و سنگین و توپ ها و راکت ها و سیستم های پیچیده جنگی را نشان داد و از وجود انبارهای مواد غذائی کافی برای چندین شهر پرده برداشت.

رسوایی جدید کشورهای غربی و عربی در حمایت از تروریسم در حلب

به گزارش "قدس آنلاین" به نقل از خبرگزاری شبستان؛ آزاد سازی حلب یک نبرد عادی و زود گذر و یا مبارزه ای کم اهمیت در حوزه جنگی شدید و طولانی نبود، بلکه دستاوردی حماسی و حقیقی کم نظیر در تاریخ جنگ های تاریخی است که بدون هیچ گونه اغراقی اسطوره های شجاع ارتش ملی سوریه با وجود امکانات مادی هنگفت و نیروی نظامی انبوه طرف مقابل آن را رقم زدند.

گزارش های تلویزیونی رسانه های سوری انبارها و مخازن بی شمارسلاح های سبک و سنگین و توپ ها و راکت ها و سیستم های پیچیده جنگی را نشان داد و از وجود انبارهای مواد غذائی کافی برای چندین شهر پرده برداشت. اکنون موضوع مهم در اینجا «رسوائی حلب» و ننگ به بار امده از کشورهای حامی گروه های تروریستی و شورشی است. 

جدا از شکسته شدن جبروت غرب و متحدان آن و تحقیر تلخ نظامی آن و با صرف نظر از بعد حماسی و اسطوره ای این رویداد مهم، ننگ غرب و پوچی کلام و نادرستی سخن آن بلکه ائتلاف تنگاتنگ آن با تروریسم بین المللی بر ملا شد و راز سوگ و عزای آنان بر غیر نظامیان در شرق حلب نمایان شد.

این غیر نظامیان چه کسانی بودند؟ آنها نیروهای نخبه و افسران و ژنرال های غربی و ترک و اسرائیلی و آمریکائی با مهارت ها و تکنیک های جنگی بودند که در پایان جنگ در شش کیلومتری ارتش محاصره و گرفتار سرنوشت شوم و سیاه شدند. این موضوع پیامدهای وخیمی در رسانه های غربی  به دنبال داشت.

حال از این نکته می توان به راز امتناع این شورشیان و سرکردگان غربی آنان که در مذاکرات شرکت می کردند و بر جنایت های خود سرپوش می گذاشتند، از نزدیک شدن دوربین های رسانه ای به عنوان مهم ترین شرط خروج پی برد.

این راز، ملیت غیر سوری آنان و چه بسا شناخته شدن توسط افکار عمومی و رسانه ها بود. به تبع این امر، معماهای مربوط به جزع و فزع غربی ها بر شهروندان  و غیر نظامیان و تبدیل شدن ناگهانی کشورهای حامی تروریست به انجمن های خیریه نیز حل می شود،

هنگامیکه جبهه النصره حدود بیست هزار نفر از ساکنان دو روستای «کفریا» و «الفوعه» را محاصره کرده و آنان را به توپ و مسلسل می بندد، غرب کوچکترین حرفی در مورد حقوق بشر و دموکراسی نمی زند، هنگامیکه محاصره های سخت و تحریم های اقتصادی ظالمانه علیه مردم سوریه صورت می گیرد، بدون اینکه شورای امنیت سازمان ملل کوچکترین اعتراضی به آن کند، به  گونه ای که میزان درد و رنج های وحشتناک به عنوان مجازات های گروهی بین المللی علیه مردم سوریه بازتاب می یابد، سازمان «بشر دوستانه» غرب حتی با انتشار یک خبر کوچک مطبوعاتی  در امپراطوری رسانه ای خود به این همه مصیبت و فاجعه وقعی نمی نهد.

اینجاست که راز و هویت این شهروندان در شرق حلب آشکار می شود، شهری که «اوباما» و «اولاند» و «ترزا می» و جامعه عرب برای آن بسیج شدند.

آری راز تمام گفت و گوهای ماراتنی و تماس های عجولانه و دیپلماتیک در تلاش برای خروج ۱۵ هزار جنگجو و کارشناس و جاسوس و افسر غربی و عرب و اسرائیلی و فرماندهان نخبه و رهبران رده اول گروه های تروریستی با ملیت های سعودی و چچنی و ترکی و فرانسوی و آلمانی و آمریکائی و انگلیسی و .. که حتی در بین آنان یک شهروند سوری وجود ندارد، برملا شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.