مشهد- مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج مستضعفین گفت: طرح «شمس الشموس» برای تشرف زائر اولی ها با مشارکت بسیج و آستان قدس رضوی اجرا می شود.

طرح «شمس الشموس» با مشارکت بسیج و آستان قدس رضوی اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین، سردار یعقوب سلیمانی گفت: در حال حاضر طرح «شمس الشموس» که طرح بار اولی هایی که به مشهد مقدس مشرف می شوند در سازمان اردویی راهیان نور بسیج در حال اجرا است.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه این طرح با همکاری آستان قدس رضوی اجرا می شود، افزود: طرح «شمس الشموس» از حدود سه ماه گذشته آغاز شده و بیش از ۲۵۰ هزار نفر از زیارت اولی ها از سراسر کشور به مشهد مقدس مشرف شدند.  

وی با اشاره به اردوهای راهیان نور برای دانش آموزان و دانشجویان علاقمند، عنوان کرد: در حال برنامه ریزی برای حضور دانشجویان در اردوهای راهیان نور نیز هستیم تا در حجم بالایی این اعزام ها اتفاق بیفتد که از نیمه دوم دی و اوایل بهمن اعزام کاروان ها آغاز می شود.

سردار سلیمانی با اشاره به حضور سه گروه زائران خارجی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس ادامه داد: هفته آینده گروه دیگری نیز اضافه می شود که بخشی از آنها ایرانیان مقیم خارج هستند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج مستضعفین اظهار داشت: راهیان نور دانش آموزی نیز از دهم مهر ماه آغاز شده و تا پایان آذر ماه ادامه دارد.

وی افزود: دی ماه فصل امتحانات دانش آموزان است و دوره بعد هم از اوایل بهمن ماه شروع می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.