بیرجند- نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امیدواریم روزی برسد که هیچ فرد بی‌خانه در کشور نباشد گفت: لازم است برنامه‌ای به عنوان خانه‌های اجاره‌ای برای اقشار ضعیف جامعه که بضاعت پرداخت کرایه ندارند در نظر گرفته شود.

بنیاد مسکن خانه‌های اجاره‌ای در اختیار اقشار ضعیف جامعه قرار دهد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح سه شنبه در دیدار با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: برخی مشاغل در جامعه از اهمیت زیادی برخوردار هستند که یکی از آنها بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در جامعه امروز مسکن از اهمیت زیادی برخوردار است و هر فردی تلاش می‌کند تا سر پناهی برای خود فراهم سازد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: اگر روزی مشکل مسکن در کشور برطرف شود گام بلندی در این زمینه خواهد بود و دعای خیر اقشار مختلف جامعه به ویژه نیازمندان را در پی خواهد داشت.

عبادی با بیان اینکه در جامعه برخی از اقشار هستند که از بضاعت خوبی برخوردار نیستند و حتی در پرداخت کرایه خانه خود دچار مشکل هستند خطاب به رئیس بنیاد مسکن گفت: آیا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برنامه خاصی برای خانه‌دار شدن اقشار مختلف جامعه به ویژه بی‌بضاعتان دارد؟

وی افزود: آیا از اختیارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که خانه‌ای در قالب اجاره برای بی‌بضاعتان در نظر بگیرد.  لازم است برنامه‌ای به عنوان خانه‌های اجاره‌ای برای اقشار ضعیف جامعه که بضاعت پرداخت کرایه ندارند در نظر گرفته شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: اگر قرار باشد امکاناتی برای مسکن بی‌بضاعتان در نظر گرفته شود در حد صفر یا صد نباشد بلکه امکانات برای رفع نیاز اقشار بی‌بضاعت باشد و اگر خدمتی از ما هم ساخته باشد در این راستا دریغ نمی‌کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.