بیرجند: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه مبلغی برای افراد بی‌بضاعت از طریق ودیعه مسکن اختصاص یافته است گفت: در حال حاضر تمرکز ما به پرداخت وام و کمک بلاعوض برای دهک‌های چهار و پنج است.

دهک‌های پایین جامعه وام و کمک بلاعوض می گیرند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علیرضا تابش صبح سه شنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) تشکیل شد و در این سال‌ها تلاش شد تا قدم‌های خوبی برای مردم برداشته شود.

تابش با اشاره به سخنان نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی مبنی بر برنامه بنیاد برای مسکن‌دار شدن بی‌بضاعتان افزود: در دولت دهم برای افرادی که سر پناهی نداشتند و پول کافی برای خرید خانه نداشتند مبلغی اختصاص یافت تا به عنوان ودیعه مسکن و رهن در سراسر کشور اقدام گسترده‌ای انجام شد .

وی بیان کرد: هنگامی که این اعتبار تمام شد اجرای طرح هم قطع شد اما در برنامه ششم پیشنهادی دادیم که اگر مصوب به تصویب برسد بتوانیم به نیازمندان کمک کنیم و در این راستا به خیرین زمین و وام دهیم تا برای نیازمندان گامی برداشته شود و در این راستا خیرین بتوانند مسکن اجاره‌ای برای بی‌بضاعتان بسازند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضر تمرکز دولت به پرداخت وام و مبلغی بلاعوض برای دهک‌های چهار و پنج جامعه است و در حال حاضر تا تصویب نرسیدن آن طرح برنامه دیگری برای خانه‌دار شدن بی‌بضاعتان نیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.