بجنورد-نمایندگی آستان قدس رضوی طی مراسمی با حضور امام جمعه بجنورد، استاندار و جمعی از مسئولان محلی صبح سه شنبه در بجنورد مرکز خراسان شمالی افتتاح شد.

نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در مراسم افتتاح و راه اندازی این نمایندگی در بجنورد اظهار کرد: به یقین این نمایندگی در استان قوت می گیرد و برکات فعالیت های اندیشیده شده نصیب مردم خراسان شمالی می شود.

وی افزود: نمایندگی آستان قدس رضوی در تمامی استان ها با هدف کمک به محرومان و همچنین ترویج فرهنگ منور رضوی راه اندازی می شود و به لحاظ ساختاری، زیر نظر معاونت امداد مستضعفان آستان قدس فعالیت خواهد داشت.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: دستورالعمل و آیین نامه فعالیت این نمایندگی ها طراحی و به صورت موقت به نمایندگی ها ابلاغ شده است.

وی توسعه اندیشه ها و سیره امام رضا(ع) را از سیاست ها و رویکردهای آستان قدس عنوان کرد و گفت: بر اساس این رویکرد، عاشقان آن حضرت، به نام  این امام همام توان و تخصص خود را در هر رشته برای کمک به نیازمندان و مستضعفان به کار می گیرند.

وی با تاکید بر اینکه نشر اندیشه نورانی حضرت امام رضا(ع) در تمام دنیا از برنامه ها و رویکردهای آستان قدس رضوی است گفت: گستره این نورانیت باید تمام ایران را فرا بگیرد و محور بودن ثامن الحجج(ع) برای عاشقان، باید فراگیر شود زیرا هر جا اندیشه و تفکر امام رضا(ع) ترویج پیدا کرده، تحول و تغییر ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: با آغاز به کار این نمایندگی در خراسان شمالی، عرصه و میدانی فراهم شده است که رویکردهای آستان قدس را در این استان عملیاتی کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.