اصفهان- رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: اگر تفکر بسیجی بر کل کشور حاکم شود بهره‌وری آن برای همه مردم و مسئولان و همه بخش های جامعه است.

بهره وری تفکر بسیجی تمامی بخش های جامعه را شامل می شود

به گزارش قدس آنلاین، سردار داوود آذرنوش ظهر سه شنبه در مجمع عالی بسیج ورزشکاران استان اصفهان اظهار داشت: همه آحاد مردم بسیجی هستند، تدبیری که حدود ۸ سال پیش رهبر انقلاب در بسیج صورت دادند تحول بسیاری را ایجاد کرد مانند اقدامات بسیج سازندگی که سبب سازندگی بسیاری در کشور شده است، باید از کف کار تا بالاترین فرد همه در این زمینه تفکر و فعالیت داشته باشند.

وی تصریح کرد: بر اساس ساختار حکومتی برای همه موضوع‌ها ساختار داریم، اما آنچه بسیج در ورود به عرصه‌های مختلف اقدام می‌کند برای کمک و پیشرفت کشور است مانند حضور بسیج در هشت سال جنگ تحمیلی که مردم در جنگ حضور یافته و کار جنگ را یکسره کردند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران بیان کرد: ۱۰۸ شهید شناسایی شدند و نخستین یادواره شهدای ورزشکار را نیز امسال برگزار کردیم.

احداث ۱۲۰ پایگاه استعدادیابی

در ادامه این مراسم رئیس سازمان تربیت‌بدنی بسیج با اشاره به احداث ۱۲۰ پایگاه استعدادیابی افزود: امروز ۱۷ هزار نونهال زیر ۱۴ سال را به صورت علمی شناسایی و در پایگاه‌های استعدادیابی پرورش می‌دهیم، حدود ۲۷۶ ورزشکار نیز در اردوهای تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف حضور می‌یابند.

سردار کاظم یزدانی با بیان اینکه رهبر انقلاب چند نکته اساسی را در مطالبات خود از ورزشکاران بسیجی دارند، خاطرنشان کرد: تولید دانش بومی از جمله موضوعات مهم است، در این مسئله کار آنچنانی نکرده‌ایم در حالی که رهبر ‌انقلاب بر این امر اعتقاد دارند که برای ایستادن روی پای خود باید به دانش درونی تکیه کنیم.

وی با بیان اینکه همه نکته‌هایی که رهبر ‌انقلاب فرمودند از طریق ورزش قابل اجرا است، تصریح کرد: ایجاد انسجام و همدلی یکی دیگر از مطالبات ایشان بوده که امروزه متاسفانه هر شخصی برای خود کار می‌کند و اگر بتوانیم این ظرفیت‌ها را در یکدیگر ادغام کنیم ظرفیت بزرگی در عرصه‌های مختلف ایجاد می‌شود.

سردار یزدانی با بیان اینکه اخلاق در ورزش موضوع بسیار مهمی است، خاطرنشان کرد: در بسیاری از زمینه‌ها تنها شاهد شعار بودیم، برای ساماندهی این مسئله کلیدی به نام جامعه مربیان وجود دارد، اگر مربی از هر نظر درست شود دیگر مسائل نیز درست می‌شود و اگر موضوع اخلاق را در میان مربیان تاکید کردیم دیگر نیاز به سرمایه‌گذاری در عرصه‌های مختلف نیست به این دلیل که همه مسئولان و بازیکنان از این مربیان پرورش یافته‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.