دبیر ششمین جشنواره نشریات بسیج دانشجویی گفت: مهلت ثبت‌نام نشریات بسیج دانشجویی و ارسال آثار دانشجویی در حوزه‌های مختلف برای شرکت در این جشنواره تمدید شد.

مهلت شرکت در جشنواره نشریات بسیج دانشجویی تمدید شد

 به گزارش «قدس آنلاین»، محمدحسن صادق‌پور دبیر ششمین جشنواره نشریات بسیج دانشجویی کشور با اشاره به استقبال دانشگاه‌های کشور از جشنواره نشریات بسیج دانشجویی (  قلمه)، اظهار داشت: با توجه به این که بسیاری از نشریات بسیج دانشجویی، ویژه نامه‌های خود را در آذرماه منتشر کرده‌اند و فرصت بارگزاری آثار خود را تاکنون در وبسایت جشنواره نداشته‌اند و بنا به درخواست دفاتر بسیج دانشجویی کشور، مهلت ارسال آثار برای این جشنوراه تا نیمه دوم دی ماه تمدید شده است.

وی افزود: این جشنواره با هدف شناسایی نشریات بسیج دانشجویی و تقدیر از برگزیدگان نشریات پس از چندسال وقفه مجددا به همت معاونت فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی در حال برگزاری است.

به گفته وی این جشنواره از اوایل آبان ماه به صورت رسمی پذیرای آثار نشریات بسیج دانشجویی سراسر کشور بوده است و تاکنون آثار متعددی از نشریات بسیج دریافت کرده که در بهمن ماه مورد ارزیابی هیات داوران قرارخواهد گرفت و در اواخر سال با برگزاری اختتامیه از آثار برتر تقدیر خواهد شد.

لازم به ذکر است فعالین نشریات بسیج دانشجویی می‌توانند با مراجعه به وبسایت جشنواره به آدرس asar.bsohonar.ir و ارسال آخرین نشریات بسیج دانشگاه و نیز آثار و مطالبی که در نشریات بسیج دانشجویی منتشر نموده اند؛ در قسمت های مختلف این مسابقه شرکت کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.