شهرکرد-نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری گفت: باید از تبلیغات و بزرگنمایی کارها و اقدامات در سازمان اوقاف کاسته شود و به عمق و محتوا توجه بیشتری شود.

بزرگنمایی در خصوص اقدامات انجام شده نادرست است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد ظهر سه شنبه در نشست با قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: سازمان اوقاف یک مجموعه بسیار تأثیر گذار در سطح کشور است و اگر این نهاد دینی به درستی مدیریت و هدایت شود تأثیر زیاد و عمیقی در سطح جامعه خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام افزود: اگر فضا سازی مناسب در کشور در جهت دهی باورها و اعتماد ها به خوبی به سمت وقف سوق داده شود، بسیار تأثیر گذار بوده و بسیاری از مشکلات کشور حل می شود.

وی تصریح کرد: نقش وقف در سلامت جامعه، پویایی، رفع مشکلات جامعه، سلامت اقتصاد،زندگی و معاش مردم تاثیر بسزایی دارد.

حجت الاسلام نکونام تأکید کرد:  از تبلیغات و بزرگنمایی کارها و اقدامات در سازمان اوقاف کاسته شود و باید به عمق و محتوا توجه بیشتری شود.

امام جمعه شهرکرد در ادامه گفت: در بدنه اوقاف فعالیت ها و اقدامات بیشتری باید صورت بگیرد و سازمان اوقاف نیازمند یک مجموعه متفکر و هوشمند است که در راستای ایجاد طرح های نو و کاربردی گام بردارند.

نکونام افزود: ظرفیت عظیم سازمان اوقاف باید در جهت فقرزدایی و رفع مشکلات مردم و جامعه جهت گیری شود.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: در بحث فرهنگی اوقاف می تواند بسیاری از مشکلات و دغدغه های موسسات فرهنگی و قرآنی را مرتفع کند.

حجت الاسلام نکونام افزود: در برخی موارد ، افرادی مانند اعضای هیئت امنای مساجد و امامزاده ها و برخی کارکنان اداره اوقاف هیچ گونه کار اساسی در خصوص رفع مشکلات انجام نداده اند و انتظار است در چنین مواردی اداره اوقاف نسبت به رفع مشکلات خود اقدام کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.