رضایی گفت: جلسه مشترک نمایندگانی که درخواست استیضاح آخوندی را دارند با حضور آخوندی پس از پایان بررسی برنامه ششم درکمیسیون عمران برگزار می شود.

آخرین جزئیات طرح استیضاح عباس آخوندی/ انتقاد جدی نمایندگان به "حادثه سمنان" و وضعیت "مسکن مهر "

 به گزارش «قدس آنلاین»، محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس درباره روند بررسی استیضاح عباس آخوندی در کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: پس از پایان بررسی برنامه ششم در مجلس شورای اسلامی در اولین فرصت کمیسیون عمران موضوع استیضاح آخوندی را مورد بررسی قرار خواهد داد.

وی افزود: در تلاش خواهیم بود که در جلسه ای که برگزار می شود نمایندگان خواهان استیضاح آخوندی و همچنین شخص وزیر نیز حضور داشته باشند تا صحبت های لازم مابین آنها پیش از طرح استیضاح در مجلس مطرح شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس خاطر نشان کرد: طبق اطلاعاتی که کسب کرده ایم تا به این لحظه طرح استیضاح آخوندی به بیش از ۱۰۰ نفر رسیده است و طراحان نیز بر استیضاح خود تاکید دارند.

رضایی خاطر نشان کرد: مشکلات متعددی از جمله حادثه سمنان و همچنین مسائلی که در رابطه با مسکن مهر وجود دارد سبب شده است که امروز جمع کثیری از نمایندگان خواهان استیضاح آخوندی باشند.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم پس از پایان بررسی برنامه ششم در مجلس آخوندی برای ارائه توضیحات پیرامون عملکرد خود در جلسه کمیسیون عمران حضور پیدا کند.

منبع: خبرگزاری میزان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.