سردار حسین ساجدی نیا گفت: بمنظور تامین امنیت شهر، امشب گشت‌های موتوری و خودرویی پلیس آگاهی و کلانتری در سطح شهر افزایش پیدا می‌کند.

افزایش گشت‌های پلیس به مناسبت شب یلدا جهت تامین امنیت شهر

 به گزارش «قدس آنلاین»، سردار حسین ساجدی نیا، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در آستانه شب یلدا گفت: همکاران ما در نیروی انتظامی امروز برنامه‌های ویژه ای برای کنترل ترافیک و افزایش امنیت محلات دارند و ماموران راهور و انتظامی در طول روز و شب حضور پررنگ تری در سطح معابر خواهند داشت. در این میان همکاری مردم با پلیس می تواند نقش موثری در افزایش امنیت و کاهش ترافیک داشته باشد.

ساجدی نیا افزود: به شهروندان توصیه می‌کنیم خریدهای خود را قبل از تاریک شدن هوا انجام دهید و هنگام خرید مراقب جیب بران و کیف قاپان در مراکز خرید باشید و سعی کرده به جای حمل پول نقد از کارت‌های بانکی استفاده کنید. در زمان خرید از دستفروشان و استفاده از کارت بانکی، رمز آن را خود وارد کنید.

همچنین در زمان خرید، خودروی خود را در محل‌های مجاز توقف کرده و با پارک دوبل باعث افزایش ترافیک نشوید.

وی بیان کرد: ماموران راهور در صورت مشاهده تخلف رانندگی و توقف در محل های غیرمجاز با رانندگان متخلف بر اساس قانون برخورد می‌کنند.

فرمانده ناجا اظهار داشت: از سوی دیگر همزمان با تاریکی هوا شاهد افزایش ترافیک در این شب هستیم که از شهروندان می خواهیم حتی‌الامکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید و سعی شود قبل از ساعت اوج ترافیک خود را به مقصد رسانده تا این شب را در ترافیک سپری نکنید.

ساجدی نیا در پایان گفت: یکی از دغدغه‌های شهروندان در این شب امنیت خانه هاست. برخی دزدان از این فرصت استفاده کرده و برای دستبرد به خانه شهروندان افکار مجرمانه در سر دارند که برای ناکام گذاشتن آن‌ها و افزایش امنیت شهر، امشب گشت‌های موتوری و خودرویی پلیس آگاهی و کلانتری در سطح شهر افزایش پیدا می‌کند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.