حال و روز فدراسیون هندبال این روزها خوب است، اما نمی دانیم که باید آن را باور کنیم یا خیر.

اوضاع اسفبار فدراسیون هندبال/ آژانس هواپیمایی «هندبال»؛ دور دنیا در 180 روز!

به گزارش قدس آنلاین، «شهر شلوغ و ابوعطای قورباغه» حکایت این روزهای هندبال است. رشته ای که در آتش بی توجهی می سوزد و گویی فریادرسی نیست. آنها که قرار است مرهمی هر چند موقت بر زخم های ناسور هندبال باشند، این روزها بدل به نمکی شده اند که این زخم را می سوزانند. آنهایی که تنها یک مستاجر چند ماهه اند اما در مدت این چند ماه به تنها چیزی که فکر نمی کنند، هندبال است!

در فدراسیون هندبال بازهم اتفاقاتی در حال رخ دادن است که بار دیگر این رشته را در معرض انتقاد قرار داده. بازهم موضوع به آقای سرپرست و مسافرت و اولویت‌های فدراسیون بازمی‌گردد. در شرایطی که قاعدتاً تمام فکر و ذکر مسئولان فدراسیون به ویژه آقای سرپرست که وظیفه اصلی اش برگزاری انتخابات است، باید به این موضوع باشد، اما شواهد نشان می‌دهد که جناب سرپرست به همه چیز فکر می‌کند غیر از برگزاری انتخابات!

چندی پیش فدراسیون هلند دعوت نامه ای به فدراسیون ایران ارسال کرد تا نماینده ای از ایران در تورنمنتی که این کشور قرار است برگزار کند، حاضر شود و پس از رایزنی‌های فراوان مقرر شد تا تیم شهرداری کاشان در تاریخی که لیگ تعطیل است به هلند برود، اما این سفر هم خالی از حاشیه نیست. عباسعلی اکبری سرپرست فدراسیون هندبال که از زمان حضورش در فدراسیون سفری تقریباً دو هفته‌ای به ویتنام داشت تا بازی‌های ساحلی آسیا را از نزدیک ببیند، حالا هوس کرده تا ویزای شینگن بگیرد و به اروپا برود!

البته سفرهای بی ربط و مارکوپولویی در فدراسیون هندبال مسبوق به سابقه است فدراسیون هندبال در این زمینه ید طولایی دارد و موضوع به همین یک مورد ختم نمی‌شود؛ هنوز فراموش نکرده‌ایم داستان دبیری که در تلاش بود برای خانواده‌اش شرایط سفر را فراهم کند یا به گفته آقایان با هزینه شخصی به ریو رفت. به هر حال این روزها هم خبرهایی درخصوص سفر جناب سرپرست به هلند همراه با تیم شهرداری کاشان به گوش می‌رسد. گویا فدراسیون هندبال به آژانس هواپیمایی بدل شده که آقای سرپرست می‌تواند در مدت حضور خود در فدراسیون دور دنیا را بگردد!

شنیده می‌شود اکبری به بهانه تماشای مسابقات جهانی تصمیم دارد به فرانسه هم برود، در حالی که از وظایف اصلی سرپرست‌ها مدیریت موقت و برگزاری سالم انتخابات است، اما گویا در فدراسیون هندبال همه چیز برعکس است و آقای سرپرست به هندبال امده تا سیاحت کند و در 180 روزی که به شکل قانونی سرپرست است، دنیا را دور بزند!

خبرگزاری فارس برای اینکه یکطرفه به قاضی نرفته باشد و حق دفاع را برای آقای سرپرست محفوظ بدارد، چند باری با وی تماس گرفت تا درباره سفرهای بیهوده و بی‌ربط خود توضیح داده و از خود دفاع کند اما ظاهرا آقای سرپرست در حال بستن چمدان‌ها بودند و فرصت پاسخگویی نداشتند!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.