کرج- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران نقش منجی را در منطقه دارد، گفت: حلب با الگوپذیری از انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

حلب با الگوپذیری از انقلاب اسلامی به پیروزی رسید

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسین صفار هرندی عصر سه شنبه در اولین گردهمایی بزرگ انقلابیون جوان استان البرز در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی کرج اظهار کرد: اکنون دنیای غرب عناوین جدید پیش روی جوانان می گذارد که فرصت تفکر در امور جهان نداشته باشند، چراکه سرگرم و دل مشغول لهو و لعب می شوند.

وی اضافه کرد: انسانی می تواند حکومت را به دست بگیرد که در چارچوب احکام الهی بتواند کشور را اداره کند و به همین دلیل دنیا با انقلاب اسلامی به طرق مختلف مخالفت و مبارزه کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما برای تحقق این نگرش مهم قدم های کوتاهی برداشتیم و به کمترین ها اکتفا کرده بودیم که اکنون از برخی برنامه ها عقب هستیم.

وی گفت: در باور و عقاید اعراب انقلاب با کودتا معنی پیدا می کند، ولی آنچه که ما انقلاب می دانیم دگرگونی اساسی در تمامی امور کشور است.

صفار هرندی افزود: این انقلاب معارضینی داشت که این تحول بزرگ را حرکتی احساسی دانسته و حاضر به همراهی آن نبودند و بر این اساس برخی در آن بقای زیادی نداشتند.

وی اضافه کرد: کسی که امکان حکومتی پیدا می کند باید بنیادی ترین امور اقتصادی کشور را مورد توجه ویژه قرار دهد چراکه خمس، زکات و عواملی از این دست، حق مردم است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید تلاش کنیم در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور روحیه انقلابی کمرنگ نشود.

وی افزود: انقلاب اسلامی برای دعوت به ارزش هایی بود که ذات انسان و پذیرفتن قواعد الهی را سرلوحه قرار داده بود.

صفار هرندی با اشاره به ضرورت گسترش امر به معروف و نهی از منکر، گفت: ابعاد این فریضه مهم در تمامی امور کشور و نظام جاری و ساری است چراکه مردم باید همواره اشکالات حکومت را گوشزد کنند و دولت ها نیز در این خصوص اهتمام ویژه برای اصلاح امور داشته باشند.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر مرز ندارد چراکه انقلاب اسلامی نیز این چنین به ثمر رسید، انقلابیان مارکسیستی در جاهایی که پیروز شدند به دلیل نداشتن اساس درست عمر چندانی نداشتند.

صفار هرندی با اشاره به دوران دفاع مقدس و دلاوری های رزمندگان، افزود: کسانی خود و خانواده خود را فدا کردند که به مفهوم اسلامی در اوج آن باور داشتند و انقلاب بیشترین و بهترین جلوه خود را داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.