بیرجند: فرماندار درمیان گفت: در حال حاضر آبرسانی به شهرک دامداری اسدیه با تانکر صورت می گیرد که به دلیل تعداد کم تانکر باید دستگاه های متولی نظیر جهاد کشاورزی برای افزایش آبرسانی به این مجتمع اقدام کنند.

کمبود تانکر آبرسانی مهمترین مشکل شهرک دامداری اسدیه است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین محمد بشیری زاده  عصر سه شنبه در بازدید از شهرک دامداری اسدیه  با بیان اینکه در حال حاضر تنها ۱۲ واحد این شهرک فعال است اظهار داشت : ۹۶ نفر متقاضی ایجاد واحدهای دامپروری در این شهرک بوده اند که بدلیل مشکلات این منطقه تاکنون اقدامی نکرده اند.

وی نبود آب و برق را مهم ترین مشکل شهرک دامداری اسدیه عنوان و تاکید کرد: اولویت در رفع مشکلات، آبرسانی و همچنین ایجاد خط انتقال برق است که سایر مشکلات نیز پس از آن قابل حل است.

فرماندار درمیان گفت: در حال حاضر آبرسانی به این شهرک با تانکر صورت می گیرد که میزان آن نیز کم است  و باید دستگاه های متولی نظیر جهادکشاورزی برای افزایش آبرسانی به این مجتمع اقدام کنند.

بشیری زاده با اشاره به اینکه متأسفانه هم‌اکنون برخی از واحدهای دامداری در محدوده شهری واقع شده و مشکلات بسیاری را نیز ایجاد کرده است، افزود: وجود شهرک‌های دامداری اقدامی مهم در جهت کاهش مشکلات و خارج کردن دامداری‌ها از محدوده شهر خواهد بود.

وی با بیان اینکه دولت وظیفه دارد با توجه به ظرفیت هرمنطقه ایجاد اشتغال کند یادآور شد: یک سوم جمعیت شهرستان درمیان عشایر هستند و دامداری یکی از مهم ترین زمینه های اشتغال در این شهرستان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.