کاشمر- فرماندار شهرستان کاشمر با انتقاد از نیمه ‌تمام ماندن پروژه مجتمع امدادی کاشمر که بیش از یک دهه از آغاز ساخت آن می‌گذرد گفت: متأسفانه در این مجموعه ۲ ساختمان و چهار ستون برپاشده است و خبری از اجرای عملیات عمرانی به دلیل عدم بودجه نیست.

مجتمع امدادی کاشمر بعد از گذشت ۱۰ سال ناتمام مانده است

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسن فرهادی با بیان این‌که برخی از پروژه‌ها بدون برنامه‌ریزی در کشور کلنگ زنی شده است ابراز داشت: مجتمع امدادی کاشمر از آن دست پروژه هایی در کشور است که اگر توجه ویژه به آن نشود تکمیل و بهره‌برداری از آن سال ها زمان خواهد برد.

وی با اشاره به موقعیت شهرستان و واقع ‌شدن آن بر روی گسل از مسئولان استانی و کشوری خواست تا با تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه اقدام کنند تا در صورت بروز حوادث بتواند کمک‌رسان مردم باشد.

فرماندار کاشمر با بیان این‌که این شهرستان به لحاظ وجود بارگاه و حرم مطهر امامزادگان واجب‌التعظیم و زیارتگاه شهید مدرس سالانه پذیرای میلیون‌ها مسافر و گردشگر از اقصی نقاط کشور است خاطرنشان کرد: در این راستا هلال‌احمر به هر میزان بتواند از فرصت آموزش در این حوزه استفاده کند قطعاً در مسیر توسعه کشور راهگشا خواهد بود.

وی تصریح کرد: قطعاً ارائه آموزش‌ها در جلوگیری از تلفات جانی و مالی در زمان بروز حوادث اثرگذار خواهد بود و خوشبختانه مجموعه هلال‌احمر کاشمر با تعاملی که با مجموعه اداری شهرستان برقرار کرده در این حوزه گام‌های خوبی برداشته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.