سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به مذاکره این باشگاه با بازیکنان پرسپولیس واکنش نشان داد.

واکنش قلعه نویی به مذاکره با بازیکنان پرسپولیس و دعوای دایی با منصوریان

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه نویی درباره درگیری لفظی علی دایی و علیرضا منصوریان در دیدار نفت با استقلال تهران گفت: من دوست ندارم درباره تیمی که در آن مسئولیتی ندارم، حرف بزنم اما باید این را بگویم که دایی و منصوریان سرمایه های ورزش کشور هستند. همه می دانند فوتبال ایران را با نام علی دایی می شناسند. ما این سرمایه ها را راحت به دست نیاوردیم که بخواهیم اینطور آزرده خاطرشان کنیم. فوتبال ارزش این مسائل را ندارد. شما نگاه کنید اکنون چه کسی از قهرمانی پرتغال در یورو صحبت می کند؟ این برد و باخت ها می آید و می رود. همه جای دنیا از فوتبال لذت می برند اما در ایران اینطور نیست. شما نگاه کنید ما در فضای مجازی استفاده ای که آن سوی دنیا می کنند را نمی توانیم انجام دهیم. ما کشوری هستیم که منشور کوروش کبیرش در سازمان ملل نگهداری می شود و این مسائل برایمان زشت است. خداوند هزار بار لعنت کند آنهایی را که به اهدافشان رسیدند و فضای فوتبال و ورزش را خراب کردند.

وی درباره جذب امید عالیشاه و احمد نوراللهی گفت: من در جریان ریز مسائل حضور عالیشاه و نوراللهی در تراکتورسازی نیستم و بهتر است مدیران باشگاه در این خصوص صحبت کنند اما پرسپولیسی ها که می گویند تراکتور این دو بازیکن را تهدید کرده که اگر نیایند آخر فصل نمی توانیم سرباز بگیریم، به این پاسخ بدهند که مگر در بدترین شرایط با سروش رفیعی صحبت نکردند؟ ما چیزی گفتیم؟ فصل نقل و انتقالات است و این حرف ها پیش می آید.

سرمربی تراکتورسازی درباره ادعای مدیران پرسپولیس مبنی بر تهدید دو بازیکن این تیم، گفت: من قاطعانه می گویم که هیچ تهدیدی در کار نبوده است. تیم ما قابلیت جذب بازیکن سرباز دارد و مسئولان باشگاه هم در این راه اقدام کردند. خیلی از تیم ها با بازیکنان ما صحبت کردند؛ با سروش حرف زدند، با علیرضا رمضانی صحبت کردند و ... . این حرف ها زیاد خوب نیست و بهتر است درباره اش چیزی نگوییم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.