کرمان- فرمانده انتظامی استان کرمان از جان باختن تعداد یک هزار نفر از هموطنان طی حوادث جاده ای در این استان خبر داد.

۱۰۰۰ نفر در سوانح جاده ای کرمان جان خود را از دست دادند

به گزارش قدس آنلاین، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز ملی حمل و نقل، رانندگان و روز راهدار با ابراز تاسف از اینکه درسال ۹۴ بیش از هزار نفر تلفات جاده‌ای در استان کرمان داشتیم گفت: بیشتر این افراد سرپرست خانواده و یا افراد مفید در جامعه بودند.

وی با تقدیر از مجموعه ماموریتی پلیس و همه کسانی که در این حوزه باپلیس همکاری دارند گفت: اقداماتی که در حوزه حمل ونقل جاده‌ای و در جهت سلامتی افراد جامعه در استان صورت گرفته بسیار موثر بوده چرا که ناوگان حمل و نقل به‌ویژه حمل و نقل جاده‌ای وظیفه زیادی در حفظ جان مردم برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه اگر بتوانیم آمار تلفات و سوانح را کاهش دهیم از هیچ تلاشی رویگردان نیستیم گفت: هیچ اجر و مزدی از آن بالاتر نجات جان انسان‌ها نیست و نجات جان حتی یک نفر برای ما اهمیت زیادی دارد.

بنی‌اسدی‌فربا اشاره به اینکه شکرگذار و قدردان خداوند هستیم که کار ما را در مسیری قرار داد که حفظ جان و امنیت هموطنان از وظایف ما است، اظهار داشت: ارتباط خوب، مفید و سازنده بین دستگاه‌های مرتبط در این حوزه باعث شده است که بتوانیم با استفاده از این ظرفیت کارهای مفیدی انجام دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.