گرگان- مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی گلستان از شناسایی تعداد یک هزار و ۱۱۷ بیمار سرطانی در این استان خبر داد.

۱۱۱۷ بیمار مبتلا به سرطان در گلستان شناسایی شدند

به گزارش قدس آنلاین،احمد نصرتی ظهر چهارشنبه در مراسم جشن بیماران سرطانی و خاص در خانه فرهنگ پرسش گرگان اظهار داشت: رعایت بهداشت در حوزه‌های مختلف و پیشگیری لازمه زندگی است اما بیماری هم همزاد بشر بوده و از آن گریزی نیست و ما در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان وظیفه داریم که با همه امکانات و توان از بیماران بیمه شده حمایت کنیم.

وی افزود: در همین راستا تمامی هزینه‌های داروهای بیماران پیوندی و خاص و رادیوتراپی بیماران سرطانی از طریق سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان همچنین از افزایش ۱۲۰۰ قلم دارو به اقلام قبلی مورد تعهد سازمان برای بیماران خبر داد و افزود: همچنین ۹۰ درصد هزینه بیماران ام اس و ۸۵ درصد هزینه بیماران شیمی درمانی نیز توسط سازمان پرداخت می‌شود.

وی همچنین به پیگیری ایجاد درمانگاه سرپایی در ۶ شهر استان اشاره کرد و افزود: توسعه بخش‎های بستری ۲ بیمارستان نیز با حمایت ستاد مرکزی سازمان در دستور کار است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان گفت: استان گلستان با ۲ بیمارستان و ۷ درمانگاه عمومی و تخصصی در بخش درمان مستقیم و بیش از ۱۲۰۰ مرکز طرف قرارداد در بخش درمان غیرمستقیم خدمات شایسته‎ای را به ۷۵۰ هزار بیمه شده استان ارائه می‎کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.