خرم آباد- فرماندار بروجرد از سر و سامان دادن به مشکلات کارخانه و واحد های صنعتی این شهرستان خبر داد.

مشکلات واحد های صنعتی بروجرد سامان می گیرد

به گزارش قدس آنلاین، علی کورانی فر ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات کارگران در واحدهای صنعتی این شهرستان اظهار داشت: مشکلات کارخانجات مهم این شهرستان همچون سامان کاشی، کاشی جم، نساجی و برخی دیگر از واحدهای صنعتی این شهرستان در حال بررسی بوده و اقدامات لازم در این زمینه در دست انجام است.

وی گفت: مشکلات کارخانجات مهم این شهرستان همچون سامان کاشی، کاشی جم، نساجی و برخی دیگر از واحدهای صنعتی این شهرستان در حال بررسی بوده و اقدامات لازم در این زمینه در دست انجام است.

وی وجود مشکلات در کارخانجات بروجرد را وابسته به بخش خصوصی دانست و افزود: بااین‌حال و با توجه به اینکه بیشتر این واحدها به بخش خصوصی تعلق دارند و نمی‌توانند از تسهیلات بخش دولتی استفاده کنند اما رفع مشکلات کارگران این واحدها در دستور کار مسئولان استانی و شهرستانی قرارگرفته است.

فرماندار بروجرد از برگزاری جلسه‌ای به‌منظور بررسی مشکلات واحدهای صنعتی این شهرستان خبر داد و گفت: دوم دی‌ماه در جلسه‌ای با حضور استاندار لرستان و مسئولان مرتبط موانع و مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان بروجرد بررسی‌شده و تصمیمات لازم به‌منظور رفع مشکلات این واحدها اتخاذ خواهد شد.

وی اقتصاد مقاومتی را طرحی برای تغییر مسیر در اقتصاد کشور دانست و بیان کرد: در سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی اقدامات و هدف‌گذاری‌هایی در درازمدت به‌منظور رفع مشکلات اقتصادی کشور تعیین‌شده و به همین منظور باید از استعداد جوانان درزمینهٔ ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان که اساس اقتصاد مقاومتی است استفاده کرد.

کورانی فر با تأکید بر لزوم به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های این شهرستان در راستای اشتغال‌زایی برای جامعه هدف عنوان کرد: باید از همه ظرفیت‌های محلی و استانی برای کاهش مشکلات این شهرستان استفاده کرده و علاوه بر آن در راستای جذب سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی به‌منظور رونق اقتصادی در شهرستان بروجرد گام برداشت.

کورانی فر از پرداخت ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بخش خصوصی این شهرستان طی امسال خبر داد و گفت: به‌منظور تحقق رونق ‌بخش تولید و جذب سرمایه‌گذار این میزان تسهیلات به بخش خصوصی پرداخت‌شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.