شهرکرد- رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون بیش از دو هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه اقتصاد مقاومتی استان پرداخت شده است.

۲۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حبیب الله وفایی عصر چهارشنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری گفت: از این مبلغ ۱۶۷۶ میلیارد ریال از محل اقتصاد مقاومتی و ۱۰۲۵ میلیارد ریال به طور مستقیم از سوی بانک های عامل استان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: از جلسه گذشته ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری در تاریخ ۱۷ آذر امسال تاکنون ۳۷۰ میلیارد ریال تسهیلات در این حوزه پرداخت شد.

وفایی افزود: از این مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال در حوزه اقتصاد مقاومتی و ۱۷۰ میلیارد ریال به صورت مستقیم پرداخت شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بیان داشت: براساس پیش بینی های صورت گرفته و تعهدات دستگاه های اجرایی و بانک های عامل استان تا پایان دی ماه امسال ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات دیگر در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت خواهد شد.

وی اضافه کرد: با پرداخت این تسهیلات مبلغ پرداختی به طرح های اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری به افزون بر سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال افزایش می یابد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در پایان خاطرنشان کرد: سهمیه چهارمحال و بختیاری در تسهیلات اقتصاد مقاومتی سه هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای امسال مشخص شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.