وقتی تروریست ها دچار شکست می شوند، بخشی از آنها را برای اینکه در آینده در مناطق دیگری به کار بگیرند نجات می دهند از این رو فکر می کنم اعتراضاتی که به ایران و روسیه می شود در این قالب است یعنی حامیان سیاسی تروریست ها در منطقه سعی می کنند با این شیوه تروریست ها را نجات دهند.

بخشی از تروریست های شکست خورده در حلب برای استفاده در مناطق دیگر ساماندهی می شوند

فلاحت پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با«قدس آنلاین» با اشاره به آزاد سازی حلب، گفت:حامیان نظامی، مالی و تروریستی داعش نتوانستند مانع شکست داعش شوند .

وی در مورد تذکر گرفتن سفرای ایران در هلند ، انگلیس و آلمان بخاطر آزادی حلب، بیان داشت: امروز راهبرد حامیان سنتی داعش با شکست مواجه است به گونه ای که حتی تحت عنوان کمک های انسان دوستانه کسی حرفشان را باور نمی کند، بر همین اساس پس از شکست نظامی داعش در حلب دوستان و متحدان منطقه ای خود را وادار کردند که تذکراتی را به ایران و دیگر کشورها بدهند تا آخرین حمایت ها که حمایت های سیاسی است از داعش شکل بگیرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ادامه داد: عرف ناپسندی در مورد تروریست ها وجود دارد آن هم این است که وقتی تروریست ها دچار شکست می شوند، بخشی از آنها را برای اینکه در آینده در مناطق دیگری به کار بگیرند نجات می دهند از این رو فکر می کنم اعتراضاتی که به ایران و روسیه می شود در این قالب است یعنی حامیان سیاسی تروریست ها در منطقه سعی می کنند با این شیوه تروریست ها را نجات دهند.

وی همچنین گفت: در عین حال نگاه به نوع فراخوان سفرای ایران در قضیه آزادی حلب مشخص  می کند که  این فراخوان سفرای ایران یک اقدام سوری و نمادین است بنابراین جمهوری اسلامی ایران نیز نباید برخورد احساسی با این قضیه داشته باشد، مهم در این قضیه این است که راهبرد جمهوری اسلامی ایران در منطقه در حال پیروزی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.