رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: امسال برای اولین بار قصد داریم، زوج‌های دانشجو را که می‌خواهند زندگی‌شان را بدون برگزاری مراسم عروسی و با زیارت امام حسین(علیه السلام) آغاز کنند، بر اساس تاریخ عقد انتخاب و در اولویت اعزام قرار دهیم.

آغاز ثبت نام عتبات زوجینی که می‌خواهند بدون برگزاری مراسم زندگی‌شان را آغاز کنند

 به گزارش «قدس آنلاین»،  حجت الاسلام سیدمحمدرضا فقیهیگفت: ثبت‌نام شانزدهمین مرحله اعزام دانشجویان به عتبات عالیات از روز یکشنبه ۲۱ آذر ماه آغاز شده و تا ۵ دی ماه در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir انجام خواهد شد و بعد از قرعه کشی برگزیدگان از طریق سایت لبیک اعلام می‌شوند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: در دوره ۱۶ ام عتبات دانشگاهیان نیز وام بانک ملت به متقاضیان داده می‌شود و امسال برای اولین بار قصد داریم، زوج‌های دانشجو را که می‌خواهند زندگی‌شان را بدون برگزاری مراسم عروسی و با زیارت امام حسین (علیه السلام) آغاز کنند، بر اساس تاریخ عقد انتخاب و در اولویت اعزام قرار دهیم.

وی اضافه کرد: زوج‌های جوان دانشجو می‌توانند به جای برگزاری مراسم جشن عروسی و هزینه‌های سنگین آن، برای اعزام به سفر معنوی عتبات دانشگاهیان ثبت نام کنند و زندگی مشترک خود را در کربلای معلی آغاز کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.