پخش سری دوم مستند مسابقه «خانه ما» روز جمعه ۳ دی ماه از شبکه نسیم آغاز می شود.

دومین سری مسابقه «خانه ما» از شبکه نسیم پخش می شود

 به گزارش «قدس آنلاین»،  این مستند مسابقه که بخش نخست آن، سال گذشته پخش شده بود، در سری جدید خود به سراغ خانواده های اصفهانی رفته و آنها را در یک مسابقه واقعی در مواجهه با چالش های اقتصادی زندگی به رقابت کشانده که همین مساله، به علت سبک مصرف اقتصادی صرفه جویانه خانوارهای اصفهانی، جذابیت خاصی را به این قسمت از مسابقه افزوده است.

«خانه ما» یک مستند مسابقه خانوادگی است که در آن شرکت کنندگان با دریافت مبلغ مشخصی به عنوان حساب مسابقه، باید بتوانند هزینه های خانواده خود را به صورت صرفه جویانه مدیریت کنند، با این هدف که هر خانواده ای بتواند کمترین هزینه را در چالش های در نظر گرفته شده رقابت، مصرف کند برنده نهایی محسوب شده و ۱۰۰ برابر مبلغ باقی مانده خود را به عنوان جایزه دریافت می کند.

در سری اول مستند مسابقه «خانه ما» رقابت ۳ خانواده ۴ نفره را شاهد بودیم که در سری دوم این خانواده ها ۵ نفره می شوند.

فیلمبرداری این سری از «خانه ما»، مردادماه امسال به مدت ۳۵ روز در اصفهان ضبط شده بود و پس از اتمام فرآیند تدوین و صداگذاری، برای پخش از شبکه نسیم آماده شده است.

مستند مسابقه «خانه ما» به کارگردانی مشترک حسام اسلامی و علی رمضان در خانه مستند انقلاب اسلامی تهیه شده است و از روز جمعه ۳ دی ماه پخش آن از شبکه نسیم آغاز می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.