رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: با توجه به اینکه آمارها نشان می‌دهد مددجویان از ارائه کارت بیمه خود در مراکز درمانی خودداری می‌کنند به دنبال این هستیم که تا پایان سال جاری برای آنان دفترچه درمانی صادر کنیم.

صدور دفترچه درمانی برای مددجویان کمیته امداد

 به گزارش «قدس آنلاین»،  پرویز فتاح در حاشیه بازدید از مرکز امور بانوان کمیته امداد قم که برای  نخستین بار در کشور راه‌اندازی شده است، با اشاره به اینکه مددجویان کمیته امداد از مجموعه هزینه‌های درمانی، پنج درصد می‌پردازند، گفت: ما به دنبال این هستیم که مددجویان ریالی پرداخت در بخش درمان نداشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه آمارها نشان می‌دهد مددجویان از ارائه کارت بیمه خود در مراکز درمانی خودداری می‌کنند به دنبال این هستیم که تا پایان سال جاری برای آنان دفترچه درمانی صادر کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی اضافه کرد: برای مجموعه پرسنل این مجموعه تشویقی در نظر گرفته می‌شود تا بتوانند بیش از پیش در امر خدمت‌رسانی به مددجویان تلاش کرده و همچنین این الگو را در سطح کشور معرفی کنند.

شایان ذکر است مرکز امور بانوان کمیته امداد که از اول آذر ماه سال جاری برای نخستین بار در کشور و استان قم راه‌اندازی شده است، ۵ هزار و ۸۶۹ نفر از زنان سرپرست خانوار را زیرپوشش دارد و در این مرکز ۲۴ نفر از پرسنل خانم و سه پرسنل مرد فعالیت دارند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.