کرمان - استاندار کرمان گفت: اگر ما تربیت شهروندی شویم، فرهنگ مطالبه گری افزایش یافته و از حقوق خود دفاع می کنیم.

استان کرمان در مسیری مبتنی بر ولایت و توسعه حرکت می کند

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رزم حسینی پیش از ظهر پنجشنبه در همایش حقوق شهروندی با حضور معاون حقوقی رئیس جمهوری با اشاره به تربیت شهروندی در کشورهای پیشرفته، افزود: تعالیم اسلامی و قرآن کریم به خوبی راه را برای حقوق شهروندی باز کرده است.

استاندارکرمان بیان کرد: کشورهای غربی در حالی از حقوق شهروندی صحبت می کنند که اسلام در ۱۴۰۰ سال قبل این موضوع را مورد تاکید قرار داده است.

رزم حسینی گفت: علما و روحانیون باید به مردم آموزش دهند که از حقوق خود به درستی استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: استان کرمان مفتخر است که شخصیت های زیادی از این استان در دولت های مختلف بعد از انقلاب نقش آفرینی کرده اند.

استاندارکرمان اظهار کرد: این استان همچنین مفتخر است که اولین استانی است که بعد از ابلاغ منشور حقوق شهروندی در کشور، همایش حقوق شهروندی را برگزار کرد.

رزم حسینی با اشاره به اینکه استان کرمان مفتخر به وجود شهدا، رزمندگان و ایثارگران است، ادامه داد: یکی از افتخارات استان کرمان سردار سلیمانی است که امروز به عنوان مسئول امنیت ملی کشور تلاش می کنند.

استاندارکرمان تصریح کرد: استان کرمان در مسیری مبتنی بر ولایت و توسعه حرکت می کند.

رزم حسینی بیان کرد: اقلیت های مذهبی نیز با امنیت کامل و حفظ حقوقشان در  استان کرمان زندگی می کنند.

استاندار کرمان یادآور شد: ائمه جمعه، روحانیون و حوزه های علمیه نگذاشتند عناصر افراطی اهل شیعه به این استان آمده و بخواهند موجبات اختلاف و جدایی شیعه و سنی را فراهم کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.