عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: به دلیل موانع و محدودیت هایی که در طرح جامع طرح ترافیک برای ما مشخص شده است، نمی توانیم خطوط مترو را از همه مسیرها عبور دهیم.

چرا در تهران دیگر نمی‌توانیم ایستگاه مترو بسازیم؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، ابوالفضل قناعتی عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به کمبود واگن در خطوط ریلی شهر تهران، اظهار داشت: باور داریم که هم اکنون با کمبود واگن درخطوط ریلی مواجه هستیم، اما نمی‌توانیم خط 6 و 7 را تکمیل نکنیم.

وی افزود: مدیریت شهری برای احداث ایستگاه‌های مترو بر اساس تصمیماتی که در شورای معماری و شهرسازی گرفته می شود، پروژه‌های خود را اجرایی می کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: به دلیل موانع و محدودیت هایی که در طرح جامع طرح ترافیک برای ما مشخص شده، نمی‌توانیم خطوط مترو را از همه مسیرها عبور دهیم، به همین دلیل خطوط مترو را در مکان هایی که امکان پذیر است، احداث می‌کنیم.

قناعتی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، در 300 متری منازل شهروندان وسایل حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شده است تا آن‌ها بتوانند فعالیت های روزمره خود را به راحتی انجام دهند.

وی گفت: مدیریت شهری تا جایی که امکان داشته، برای رفاه حال شهروندان و دسترسی آن ها به حمل و نقل عمومی اقداماتی را در حوزه حمل و نقل ریلی انجام داده، اما خلأ ایستگاه مترو در برخی از مناطق قرار است با اتوبوس برطرف شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.