کرج- استاندار البرز در نشست شورای اداری با انتقاد از بودجه سال آینده این استان گفت: بودجه البرز با توجه به پروژه های عمرانی در دست اقدام کافی نیست.

بودجه ۹۶ البرز جوابگوی نیاز های این استان نیست

به گزارش قدس آنلاین، سید حمید طهائی روز پنجشنبه درنشست شورای برنامه ریزی در استانداری البرز گفت: این بودجه اگر چه ۳۰ درصد نسبت به بودجه استان های دیگر افزایش یافته اما با توجه به اینکه البرز نوپا و دارای نیازهای بی شماری است، این اعتبارتخصیصی کافی نیست.

وی اضافه کرد: البرز استان در حال رشدی است و از همین رو قابل قیاس با هیچ یک از استان های دیگر کشور نیست و نیاز است که توجه بیشتری به آن شود.
طهائی گفت: دستگاه های اجرایی ما همیشه در ارتباط با بودجه ابراز نگرانی می کنند و این تبدیل به یک معضل شده است .

استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: تلاش می کنیم از لحاظ درآمدی در کشور اول شویم .

وی بیان داشت: به عنوان مثال در بند ق بودجه در برنامه پنجم موتورسیکلت ها باید سوخت شان تغییر کند در این رابطه ما حاضریم هم مردم و هم پلیس را مجاب کنیم و به جای ۲۰ درصد ۱۵۰ درصد این طرح را انجام دهیم.

وی ادامه داد: درقبال صرفه جویی این سوخت چه برنامه تشویقی به ما می دهند، می توانند ۵۰ درصد از بودجه صرفه جویی شده این سوخت ها را برای عمران و آبادانی استان هزینه کرد.

استاندار البرز درادامه با اشاره به اینکه کل اختیارات استان ها در ارتباط با توزیع اعتبارات تملک دارایی ها پنج تا هفت درصد است بیان داشت: شاهدیم که اختیارات مناطق سال به سال در حال کاهش است، مدیران منطقه ای و استانی باید بتوانند تصمیم بگیرند.

طهائی همچنین در خصوص وضعیت ورزش البرز گفت: استعدادهای ورزشی البرز بسیار بالا است و این در حالی است که امکانات و سرانه ورزشی استان جوابگوی این نیازها نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.