کرج- امام جمعه شهرستان طالقان با بیان اینکه ۱۲۰ هزار نیروی کارآمد طالقان به دلیل نبود زیر ساخت و امکانات به دیگر شهرها رفته اند، بیان داشت: در صورتی که بستر سازندگی فراهم شود این نیروهای نخبه و کارآمد بار دیگر به شهرستان باز می گردند.

۱۲۰ هزار نیروی کارآمد طالقان به شهر ها مهاجرت کردند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسینی روز جمعه در آیین بهره برداری از ۳۵ پروژه سازندگی و محرومیت زدایی شهرستان طالقان با حضور سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه و جمعی از مسوولان افزود:طالقان در نزدیکی کلانشهرهایی چون کرج و تهران قرار دارد و منطقه ای بکر است که از هم اکنون می توان با استفاده از این ظرفیت ها علاوه بر رشد و توسعه شهرستان ان را تبدیل به یک قطب گردشگری مذهبی کرد.

وی با درخواست مبنی بر اینکه طالقان به عنوان منطقه نمونه گردشگری و مذهبی معرفی شود ادامه داد: طالقان دارای ۲۶ بقعه و امامزاده و بیش از هزار سابقه فرهنگی و دینی است که قابلیت تبدیل شدن به عنوان یک منطقه نمونه گردشگری و مذهبی دارد.

وی با اشاره به بهره برداری از ۳۵ پروژه محرومیت زدایی این شهرستان گفت:در طالقان سپاه بسیار خوب عمل کرده و نقش برجسته ای در کارهای فرهنگی و اجرای طرح های عمرانی داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.