کرج-جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اجرای ۳۴ هزار پروژه عمرانی با هدف رفع محرومیت در مناطق کم برخوردار و محروم خبر داد.

سپاه ۳۴ هزار پروژه محرومیت زدایی را دنبال می کند

به گزارش قدس آنلاین،  سردار حسین سلامی در آئین افتتاح پروژه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی در شهرستان طالقان اظهار داشت:سپاه پاسداران ۳۴ هزار پروژه محرومیت‌زدایی را در کشور پیگیری می‌کند.

وی یادآور شد: محل رجوع و تامین نیاز مردم بودن، از نعمات الهی است و فرصتی که در اختیار ما قرار دارد برای خدمت است و برای کسب شهرت نیست.

وی گفت: وقتی قدرتی به ما می‌رسد باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم و رضای خدا گام برداریم که در این صورت ارزشمند است.

 سردار حسین سلامی در آئین افتتاح پروژه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی در شهرستان طالقان اظهار داشت:مسئولان با فرصت‌های گذرا روبه‌رو هستند لذا ارزش این فرصت‌هایی که در اختیار ما قرار دارد این است که بتوانیم با نیت خالص خدمت‌رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه وجود امام خمینی( ره) و مقام معظم رهبری برای همه امت اسلام یک نعمت و رحمت الهی است ادامه داد: اگر امروز حلب آزاد می‌شود و مردمی که آواره بودند دوباره می‌توانند به شهر خود برگردند و لبنان از دست شرارت‌های رژیم صهیونیستی در امان است، به برکت وجود مقام معظم رهبری است و ما باید قدردان این نعمت باشیم.

وی افزود: هر شخصی که خدمتی به مردم می‌رساند و سبب امیدواری مردم می‌شود، اجر خدمتگذاری‌اش محفوظ است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طالقان منطقه‌ای است که شرف، شخصیت و اعتبار دارد. در سریال معمای شاه کلام روح افزایی که از بیان آیت‌الله طالقانی صادر می‌شود، نشان می‌دهد که این انقلاب بر روی دوش و کلام چه انسان‌های بزرگی شکل گرفته است.

سردار سلامی با بیان اینکه همه مردم ایران شایسته خدمت هستند، افزود: سپاه پاسداران ۳۴ هزار پروژه محرومیت‌زدایی را در کشور پیگیری می‌کند و مسئولان سپاه با اعتقاد این خدمات را انجام می‌دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وقتی انگیزه‌های خوب مردم و مسئولان به‌هم تنیده می‌شود، نتایج خوبی به دست می‌آید.

گفتنی است در مراسمی که روز جمعه با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی( ع) استان البرز، سردار سید ضیاءالدین حزنی فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر خاتم‌الانبیاء، محمود بهمنی نماینده مردم طالقان در مجلس و جمعی از مسئولان استان و شهرستان برگزار شد چندین پروژه شامل مسجد امام رضا(ع)، حوزه مقاومت ۸۱۳ امام رضا(ع) و حوزه ۸۱۴ خواهران حضرت معصومه(س)، کانال روستای نساء، پایگاه و خانه عالم روستاهای هشان، مرجان و کرود افتتاح و به بهرداری رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.