ساری- خطیب جمعه ساری در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان، مخالفت خود را با برگزاری کنسرت ها اعلام کرد و گفت: کنسرت درمانی مشکلات جامعه را حل نخوهد کرد.

مخالف برگزاری کنسرت هستیم/بی حرمتی های جشن میلاد شهرداری نباید تکرار شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله نورالله طبرسی با اشاره به اینکه در گذشته هم با برگزاری کنسرت ها مخالف بودیم، افزود: در جشن میلاد که توسط شهرداری برگزار شد یکسری اتفاقات ناخوشایند رخ داد که دیگر نباید تکرار شود و اگر دوباره اتفاق بیفتد، سکوت نمی کنیم.

وی خواستار بررسی عمدی یا اتفاقی بودن ماجرا شد و تاکید کرد: باید ارزش ها و حرمت ها حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تبریک ولات حضرت عیسی مسیح، ایشان را پیامبر صلح و دوستی خواند و گفت: متاسفانه پیروان این پیامبر از دین خارج شده و بدنبال ایجاد جنگ و نفاق در دنیا هستند.

آیت‌ الله طبرسی از پیروان عیسی مسیح سوال کرد که اگر حضرت اکنون در قید حیات بود در کنار داعش و همراهانشان قرار می گرفت؟

وی حفاظت سپاه پاسداران از سازمان هواپیمایی را اقدامی درست خواند و افزود: سپاه پاسداران در رابطه با امنیت هواپیمایی کشور بسیار موفق عمل کرده و این امنیت را مرهون رشادت رزمندگان اسلام هستیم.

امام جمعه ساری نهم دی ماه را روزی بزرگ و تاریخی دانست و گفت: تلاش های خوبی در این روز صورت گرفت که کمتر از پیروزی انقلاب اسلامی نبوده است و باید این روز را گرامی بداریم.

آیت‌ الله طبرسی سخنان رهبر معظم انقلاب در این رابطه را راهگشا دانست و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بهترین رفتارها را با فتنه گران داشته است.

وی در پایان از دولتمردان خواست نسبت به خسارات حوادث بحران برف در مازندران بی توجه نباشد و مشکلات کشاورزان را برطرف کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.