اصفهان- نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان گفت:جالب است که خیلی‌ها به‌دنبال آزاد کردن افرادی هستند که حاضر به توبه نشدند.

برخی به‌دنبال آزادی افرادی هستند که حتی حاضر به توبه نشدند

 آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به نهم دی روز میثاق امت با ولایت اظهار داشت: فتنه گران جنایاتی همچون آتش‌زدن اموال عمومی، وحشی‌گری‌هایی همچون شهید کردن بسیاری از مردم انجام دادند اما همچنان عده‌ای به‌دنبال آزادی آن‌ها هستند.

امام‌جمعه اصفهان با اشاره به حوادث سال ۸۸ ادامه داد: در سال ۸۸ بهانه فتنه‌گران این بود که فاصله رأی آنها ۱۷ میلیون بود و هر انسان عاقل می‌داند که در این تعداد رأی نمی‌شود تقلب کرد.

وی افزود: تعداد رأی‌ها هزار یا دو هزار نبود و تنها بهانه آنها این بود که نوکر اجنبی شوند و بوق به دست گرفته و چنین خساراتی را همچون پاره‌کردن عکس امام (ره)، آتش‌زدن، وحشی‌گری‌ها و کشتارهای فراوان را انجام دادند، بدون اینکه بگویند اشتباه کردیم.

وی به روز نهضت سوادآموزی اشاره کرد و گفت: نهضت سوادآموزی به ابتکار جالب و به‌جای امام خمینی(ره) بود و در این سال‌ها آمار سوادآموزی در کشور بالا رفت. سطح سواد در جامعه بالا رفته و خانواده‌ها باید خود به دنبال تشویق فرزندان برای سوادآموزی باشند و از کار کردن فرزندانشان قبل از ادامه تحصیلات جلوگیری کنند، این روند باید در کشور ادامه پیدا کند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد درباره هفته ثبت احوال اظهار داشت: در گذشته زمانی که فردی به ثبت احوال مراجعه می‌کرد با حجم زیادی از پرونده‌ها که غالباً خیلی از آنها قدیمی بود یا به سختی پیدا می‌شد مواجه می‌شدند، اما امروز مسئولان ثبت احوال در کشور و استان اصفهان تلاش‌های بسیاری برای الکترونیکی‌کردن و به‌روز کردن پرونده‌ها انجام داده‌اند و به‌راحتی اطلاعات مردم در دسترس قرار گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان پیرامون آزادسازی حلب گفت: در آزادسازی حلب گروه‌های مختلفی همچون زینبیون از پاکستان، فاطمیون از برادران افغانستان و علویون از عراق و خیلی از کشورهای دیگر شیعه آمده و کمک کردند تا این اتفاق مبارک صورت گرفت، خیلی‌ها که می‌گفتند دوران ریاست بشار اسد تمام شده خود کنار رفته یا بازنشسته شدند و دیدند که این اتفاق و پیش بینی آنها درست از آب در نیامد.

وی در خطبه نخست نمازجمعه امروز اصفهان درباره شفاعت گرفتن از ائمه معصومین و توسل به آنان گفت: ما در دعای توسل می‌خوانیم که ما از شما ائمه معصومین که پیش خداوند آبرو دارید می‌خواهیم که ما را در روز قیامت  شفاعت کنید، بنابراین این ادعای وهابی‌ها که می‌گویند این دعا و عبادات شرک است اشتباه است. ما به خدای واحد اعتقاد داریم و تنها از ائمه معصومین (ع) که نزد خداوند عزیز و بزرگ هستند می‌خواهیم که ما را شفاعت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.