یزد- معاون پارلمانی رئیس جمهور در خطبه های پیش از نماز جمعه یزد بیان کرد: رئیس جمهور ایران در زمان تبلیغات انتخاباتی خود چند شعار و قول به مردم داد که از زمان آغاز به کار دولت تاکنون در راستای تحقق این اقدامات قدم برداشته شده است.

شعار های رئیس جمهور جامه عمل بر تن خواهد کرد

به گزارش قدس آنلاین، حسینعلی امیری ظهر امروز در نماز جمعه یزد با اشاره به اینکه اقتصاد کشور نیازمند مشارکت مردم است اظهار داشت:  مشکلات اقتصادی کشور با کمک و همراهی همه جانبه همه جامعه برطرف می شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: در این راستا از مهمترین تاکیدات رئیس جمهور  بحث نتیجه بخشیدن به پرونده هسته‌ای، کاهش تورم و رفع رکود و مشکلات اقتصادی بود.

امیری ادامه داد: در زمینه کاهش تورم، با اقداماتی که از سوی دولت صورت گرفت، به یاری خداوند شاهد کاهش تورم بالای 40 درصد به زیر 10 بودیم که اقدام بسیار مهم و قابل توجه بوده است.

وی با بیان اینکه پس از کاهش تورم در راستای ثبات بخشیدن به آن گام برداشته می‌شود، گفت: با توجه به اینکه رفع مشکلات اقتصادی کشور و پرونده هسته‌ای دو مقوله مرتبط به هم بودند، دولت در این زمینه هم وارد عمل شد و خوشبختانه شاهد به نتیجه رسیدن برجام و پرونده هسته‌ای کشور بودیم.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه با توجه به اقداماتی که دولت یازدهم در طول سه سال گذشته انجام داده، مردم هم به کمک دولت آمده و در راستای برطرف کردن مشکلات اقتصادی کشور گام بردارند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور به مشکلاتی که ایران در اثر تحریم با آن مواجه شده بود اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین این مسائل قطع ارتباط تجاری ایران با دنیا و به دنبال آن افزایش ناگهانی نرخ ارز در کشور بود.

امیری ادامه داد: با این وجود پس از برجام شاهد هستیم که هیئت‌های تجاری در ایران حضور پیدا کردند و مراودات اقتصادی ایران با کشورهای مختلف جهان هم در حال افزایش است.

وی رفع مشکلات کشور در زمینه اقتصادی را نیازمند همراهی و همکاری مسئولان، مردم و بخش خصوصی دانست و گفت: علاوه بر دولت، باید بخش خصوصی و مردم توجه ویژه‌ای به برطرف کردن مشکلات داشته باشند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: در صورتی که این همکاری و همراهی همه جانبه مردم، مسئولان و بخش خصوصی به درستی حاصل شود، می‌توانیم سرعت بیشتری به توسعه اقتصادی کشور و برطرف کردن مشکلات ببخشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.