اهواز- جشن تجلیل از عوامل اجرایی نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی دیشب با حضور دکتر دارابی معاون امور استانهای صداوسیما در اهواز برگزار شد.

نوزدهمین جشنواره تولیدات مراکز استانها به کار خود پایان داد

به گزارش قدس آنلاین، مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان  در این مراسم با اشاره به همدلی و اتحاد در بین همکاران تلاشگر مرکز خوزستان گفت: نتیجه اتحاد و همدلی در بین همکاران تلاشگر این مرکز رسیدن به موفقیت هایی بود که در پایان رضایت همه را در پی داشت و این تلاشها و اتحاد قابل تقدیر است. 

مسلم رحیمی افزود: پس از برگزاری این جشنواره از چند طرح رادیویی در استان با حضور مسئولان رونمایی و تصمیم گرفته شد چند طرح دیگر در آینده نزدیک در این مرکز اجرا شود.

معاون امور استانهای صدا و سیما نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاشهای صورت گرفته ، نوزدهمین جشنواره را قله بلند ثبت شده به نام خوزستان در تاریخ رسانه عنوان کرد و گفت: برنامه های متنوع فرهنگی و هنری ، تلاش برای رساندن خروجی جلسات مختلف جشنواره به دیگر مراکز و تقدیر از جمعی از هنرمندان ملی کشور تنها بخشی از تلاشهای عوامل اجرایی نوزدهمین جشنواره بود.

دکتر دارابی افزود: تلاشهای این عوامل قابل تقدیر است و البته باید به این مهم توجه کرد که مسولیت برداشتن گام های بعدی، در این زمینه سنگین تر خواهد بود.

در پایان این مراسم به نمایندگی از واحدهای مختلف اجرایی صدا و سیمای مرکز خوزستان در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانها از 7 حوزه این مرکز تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.