کرمانشاه- مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به اطلاعیه سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی از روز شنبه تا اوایل روز دوشنبه گفت: بارندگی سنگین همراه با وزش باد و رعد و برق در سطح استان از پدیده‌های قابل ذکر در چند روز آینده خواهد بود.

بارندگی سنگین همراه با وزش باد و رعد و برق کرمانشاه را در بر می گیرد

به گزارش قدس آنلاین، رضا محمودیان با اشاره به آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با سیل و آبگرفتگی معابر در استان گفت: با توجه به پیش‌بینی‌ها و اخطاریه‌های سازمان هواشناسی مبنی بر ورود یک سامانه قوی و بارش‌زا که سبب بارندگی‌های سنگینی در استان می‌شود مدیریت بحران استانداری خواهان آمادگی دستگاههای دولتی و مردم برای پیشگیری و مقابله با سیل و آبگرفتگی معابر شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به نشست فوق‌العاده مدیریت بحران استانداری با حضور دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، گفت: بعد از ظهر شنبه با ورود سامانه بارشی از سمت غرب، بارش باران و برف در استانهای غربی و دامنه‌های زاگرس مرکزی آغاز می‌شود.

محمودیان از لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید افقی در جاده‌های کوهستانی و اختلال در تردد جاده‌ای این مناطق خبر داد و افزود: بر این اساس با پیش‌بینی شرایط فوق توصیه می‌شود جهت کاهش خسارات احتمالی در حمل و نقل تمهیدات لازم به کار گرفته شود.

وی با اشاره به اطلاعیه سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی از روز شنبه تا اوایل روز دوشنبه عنوان کرد: بارندگی سنگین همراه با وزش باد و رعد و برق در سطح استان از پدیده‌های قابل ذکر در چند روز آینده خواهد بود.

وی از احتمال بارش ۸۰ میلیمتری به‌ویژه در نیمه غربی و نواحی شمالی استان کرمانشاه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بارش در گردنه‌های مرتفع استان به شکل برف نیز مشاهده می‌شود و با توجه به وزش باد شدید مسئولان و همشهریان باید آمادگی لازم برای حوادث احتمالی را داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.