کرمان- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمیته تخصصی برای رفع مشکلات گردشگری در کشور ایجاد شود گفت: کمترین ظرفیت صنعت گردشگری، راه‌اندازی گردشگری سلامت در کشور است.

کرمان می تواند قطب گردشگری سلامت کشور شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا پورابراهیمی شامگاه جمعه در نشست با مرتضی رحمانی‌موحد معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری پیرامون بررسی مشکلات صنعت گردشگری کشور در کرمان اظهار داشت: زمان اضافه کردن پیشنهادات به کمیسیون تلفیق گذشته و بهتر بود این جلسه قبل از تلفیق برگزار شده بود.

وی با ارائه راهکارهای لازم برای مصوب کردن پیشنهادات در حوزه توسعه صنعت گردشگری کشور گفت: درآمدی که می‌شود از طریق گردشگری نصیب کشور کرد به اندازه درآمد مالیاتی کشور مهم بوده و می‌توان از این طرفیت بهره برد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از حوزه گردشگری در کشور کمترین استفاده می‌شود افزود: کمترین ظرفیت صنعت گردشگری، راه‌اندازی گردشگری سلامت در کشور است.

وی با اشاره به اینکه از همه کشورهای عربی حاضرند برای درمان به کشور ما بیایند تصریح کرد: استان کرمان در این زمینه آمادگی کامل دارد تا قطب گردشگری سلامت کشور شود.

پورابراهیمی با بیان اینکه همین الآن نیز از استان‌های جنوب و جنوب شرق کشور برای درمان به استان کرمان سفر می‌کنند گفت: آمادگی کامل برای پیگیری مسائل و مشکلات صنعت گردشگری در کمیسیون اقتصادی مجلس هستیم.

وی با اشاره به اینکه تداخل وظایف صنفی نیز در حوزه هتلداری مشکلاتی به وجود آورده است افزود: مشخص نیست که بالاخره اینها زیر نظر میراث هستند یا اصناف و باید این پراکندگی موضوعات برطرف شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان بسیار فعال است خاطرنشان کرد: چندین جلسه با فعالان گردشگری استان در اتاق بازرگانی تشکیل شده و در حال حاضر کلیدی‌ترین و مهمترین مشکلات این حوزه در اختیار است.

وی با اشاره به اینکه باید کمیته تخصصی برای برطرف کردن مشکلات گردشگری در کشور ایجاد شود گفت: باید مشکلات این بخش به صورت ریز و جزئی و جمعبندی مشکلات استانی پیگیری و بررسی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.