کرمان - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس‌ شورای اسلامی گفت: برنامه‌ریزی برای حضور سفرای کشورهای اروپایی و جنوب شرقی آسیا در قالب همایشی در کرمان صورت گرفته است.

سفرای کشورهای اروپایی و آسیایی در کرمان گرد هم می آیند

به گزارش قدس آنلاین ، محمدرضا پورابراهیمی در آئین اختتامیه جشنواره سفره ایرانی شامگاه جمعه در کرمان گفت: کمیسیون گردشگری اتاق کرمان بسیار فعال است و در سال‌های اخیر با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان کرمان اتفاقات خوبی در حوزه گردشگری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه از حوزه گردشگری در کشور کمترین استفاده می‌شود گفت: امروزه بسیاری از کشورهای دنیا درآمدهای خود را از صنعت گردشگری تامین می‌کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ‌با بیان اینکه نگاه ما به گردشگری باید به عنوان یک مجموعه‌ای باشد که با کمترین هزینه بیشترین درآمدزایی را دارد، افزود: بازنگری قانون مالیات بر ارزش افزوده برای فعالان گردشگری مدنظر است و در کمیسیون اقتصادی مجلس آن را پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه بخش‌هایی از اصلاحیه دولت در لایحه بودجه قابل بازنگری است، خاطرنشان کرد: این قانون در بخش‌های مختلف باید تغییر کند و در حوزه ارزش افزوده خدمات گردشگری باید بازنگری شود تا شاهد رونق گردشگری باشیم.

پورابراهیمی با بیان اینکه در حال بررسی برنامه ششم توسعه در مجلس هستیم، گفت: فعلا مجلس تعطیلی ندارد و خوشبختانه پیشنهادات خوبی برای بحث گردشگری کشور آمده و خبرهای خوبی در راه است و تمام سعی ما بر این است که دغدغه فعالان حوزه گردشگری را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان بیشترین ثبت جهانی میراث را در کشور دارد، افزود: استان کرمان جزو سه استان پایلوت اقتصاد مصاومتی در کشور است و از برنامه‌ها و طرح‌های گردشگری در استان کرمان که قابلیت اجرا داشته باشد،‌ حمایت و استقبال می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.