رئیس اورژانس کشور با اشاره به تشدید آلودگی هوا طی چند روز گذشته در پایتخت گفت: طی سه روز گذشته بیش از ۱۴۷۷ تماس تلفنی با اورژانس به دلیل مشکلات قلبی و تنفسی گرفته شده و ۴۰۵ بیمار تنفسی نیز به بیمارستان منتقل شده‌اند.

تماس تلفنی بیش از ۱۴۷۷ نفر با اورژانس به دلیل مشکلات قلبی و تنفسی/ انتقال ۴۰۵ بیمار تنفسی به بیمارستان

 به گزارش «قدس آنلاین»،  پیرحسین کولیوند با اشاره به تشدید آلودگی هوا در پایتخت اظهار داشت: در اولین روز دی‌ماه سال بیش از ۱۰ هزار و ۴۲۴ تماس با اورژانس پایتخت گرفته شده و این آمار در دومین روز دی به ۱۰ هزار و ۹۹۴ مورد رسیده که ۵ درصد افزایش داشته اشت.

وی افزود: در سوم دی ماه امسال نیز ۹ هزار و ۷۲۳ تماس با اورژانس گرفته شده که نسبت به روز قبل از آن با روند کاهش همراه بوده است. همچنین در سه روز گذشته بیش از ۱۴۴۷ مورد از تماس‌ها مربوط به بیماران قلبی و تنفسی بوده است.

رئیس اورژانس کشور با اشاره به اینکه در اول دی ماه ۴۷۷ تماس و روز دوم ۵۳۲ تماس و روز سوم ۴۳۸ تماس با اورژانس کشور به دلیل مشکلات بیماران قلبی و تنفسی  حاصل شده است، ‌گفت: همچنین در سه روز گذشته ۴۰۵ مورد انتقال بیماران تنفسی توسط  اورژانس صورت گرفت که در اول دی ماه این آمار ۱۴۲ روز دوم ۱۴۷ و روز سوم ۱۱۶ مورد بوده است.

کولیوند اضافه کرد: امروز نیز تا ساعت ۱۳، ۳ هزار و ۳۳ تماس با اورژانس کشور حاصل شده که ۱۱۲ مورد آن مربوط به مشکلات بیماران قلبی و تنفسی بوده و ۳۰ نفر نیز در مجموع در این زمینه به بیمارستان منتقل شده‌اند.

انتهای پیا

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.