تبریز- فرمانده امنیت پرواز کشور با تاکید به اینکه با دانش تجهیزات به روز، آموزش متناسب با تهدیدات و نیروی انسانی آموزش دیده و تحصیل کرده توانسته‌ایم دشمنان را رصد کنیم، گفت: بر همین اساس است که بسیاری از کشورهای دنیا از ما برای گارد پروازی خود درخواست آموزش می‌کنند.

کشورهای دنیا از ایران برای گارد پروازی خود درخواست آموزش می‌کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از تبریز،  سردار کرمعلی ظهر روز شنبه  در آیین بزرگداشت سالروز شکل گیری یگان حفاظت هواپیمائی در تبریز، امنیت پرواز را جبهه مهمی برای سپاه خواند.

وی با اشاره به فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر شکل گیری یگان حفاظت هواپیمایی، افزود: دشمنان تلاش داشتند امنیت هوایی کشور را دچار چالش کنند ولی با جانفشانی جامه سبزها هرگز نتوانستند.

سردار کرمعلی با بیان اینکه ماموریت یگان حفاظت هواپیمایی حراست از نظام جمهوری اسلامی در زمین و هواست، گفت: این ماموریت تا پای جان بودن هر یک از نیروهای امنیت است.

وی اظهار داشت: ایجاد امنیت تولید قدرت می کند و داشتن قدرت پایه‌های کشور را محکم می‌کند که این امنیت مرهون نیروهای امنیت پرواز است.

فرمانده امنیت پرواز کشور ایجاد امنیت اخلاق مدار را مهم‌ترین دستاورد یگان حفاظت هواپیمائی دانست و تاکید کرد: امنیت پرواز شغل دوم و سوم نیروهای امنیت پرواز است و پیش از آن دنبال اخلاق هستیم چرا که مردم به ما اعتماد کرده و خانواده و ناموس خود به ما امانت می‌سپارند و حضور ما صنعت هواپیمایی بازدارندگی اخلاقی ایجاد کرده است.

فرمانده امنیت پرواز کشور با تاکید به اینکه با دانش تجهیزات به روز، آموزش متناسب با تهدیدات و نیروی انسانی آموزش دیده و تحصیل کرده توانسته‌ایم دشمنان را رصد کنیم، بیان کرد: بر همین اساس است که بسیاری از کشورهای دنیا از ما برای گارد پروازی خود درخواست آموزش می‌کنند.

سردار کرمعلی خاطرنشان کرد: هیچ سازش و نرمشی برای ما که مسیرمان راه امام راحل و شهداست به عنوان نیروی مسلح متصور نیست و نگاه نافذ، دل مشتاق و گام استوار شاخصه اصلی نیروی امنیتی است.

آیین بزرگداشت سالروز شکل گیری یگان حفاظت هواپیمایی ساعاتی پیش در سالن شهدای عاشورای سپاه آذربایجان شرقی با حضور مسئولان لشکری و کشوری برگزار و در پایان آن از فرماندهان سابق یگان حفاظت هواپیمائی استان تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.