سرمربی سابق اینتر درباره حضور در پاری ‌سن‌ ژرمن فرانسه و همین طور درگیری‌های قبلی خود صحبت کرد.

روبرتو مانچینی سرمربیگری تیم پاریسن ژرمن را تکذیب کرد

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از گاتزتا دلواسپورت، اونای امری در پاری ‌سن‌ ژرمن نتایج ضعیفی را کسب کرده است. این تیم فرانسوی در حال‌ حاضر بعد از تیم‌های نیس و موناکو در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

در همین رابطه شایعاتی درباره حضور روبرتو مانچینی برای حضور در پاری ‌سن‌ ژرمن به گوش می‌رسد که این مربی در واکنش به این اخبار گفت‌: این اخبار تمام کذب است. هیچ صحبتی  با سران پاری ‌سن‌ ژرمن نداشتم. فعلا هیچ چیز امکان پذیر نیست. امیدوارم سال ۲۰۱۷ برایم خوب باشد و بتوانم در تیم خوبی مربیگری کنم. طبیعی است که مربی مثل من بیکار باشد، اخبار زیادی درباره‌اش شنیده شود. پیش‌تر از من به عنوان جانشین فرانک دی‌بوئر در اینتر صحبت به میان آمده بود.

به گزارش ایسنا، مانچینی زمانی که هدایت منچسترسیتی را بر عهده داشت، با ماریو بالوتلی دچار درگیری شد و البته بعدها این دو به نیکی از هم یاد کردند. مانچینی در پایان گفت‌: از این که می بینم بالوتلی در تیم اول فرانسه گل‌های خوبی را به ثمر رسانده است خوشحال می شوم. او شرایط خیلی خوبی دارد و حتی می‌تواند در فهرست جدید تیم‌ ‌ملی ایتالیا حضور داشته باشد. امیدوارم او به روزهای خوبش  بازگردد و بتواند مسیر موفقیت را طی کند. او شایسته چنین آینده ای هست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.