۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
کد خبر: 486507

بنابر ادعای شبکه خبری فاکس نیوز، جریان‌های ضد انقلاب قرار است در نامه‌ای به دونالد ترامپ رئیس‌جمهورمنتخب آمریکا از او بخواهند تا توافق هسته‌ای با ایران را مورد بازبینی دوباره قرار دهند.

درخواست منافقین از ترامپ

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، در این نامه که در اختیار فاکس نیوز قرار گرفته خطاب به ترامپ آمده است: در جریان کمپین انتخاباتی شما ما و میلیون‌ها ایرانی اعتراض و مخالفت صحیح شما را نسبت به توافق هسته‌ای میان دولت اوباما و جمهوری اسلامی ایران دنبال و حمایت کردیم.

در ادامه این نامه آمده است‌:‌ ما صادقانه امیدواریم که انتخاب شما، کابینه و کنگره جدید فرصت آن را به وجود بیاورد تا برای اولین بار نتایج بین المللی و منطقه ای این توافق برای همه مشخص شود.

ما امیدواریم که تحت رهبری شما، آمریکا به مردم ایران کمک کند تا کشور خود را از رژیم کنونی ایران که طی ۴ دهه گذشته در قدرت بوده است باز پس بگیریم. همچنین شورای ملی مقاومت ایران (NCR) که در سال ۱۳۶۰ توسط مسعود رجوی، رهبر منافقین تاسیس شد نیز از دیدار وهمکاری با ترامپ حمایت کرده است.

علی صفوی یکی از اعضای کمیته خارجی NCR در این باره گفت:‌ انتظار ما آن است که دولت ترامپ یک سیاست قاطع علیه رژیم ایران را در پیش گیرد و علیه ایران تحریم های جدیدی را اعمال کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.