مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران با بیان اینکه یکی از آتش‌بیاران معرکه فتنه 88 منافقان، بهائیت و سلطنت‌طلبان بودند، گفت: آنان در اتاق فکر استکبار فعالیت داشتند که به همراه فتنه‌گران مساجد را آتش زده و به تکیه‌ها و مراسم عزاداری حمله کردند.

سلطنت‌طلبان؛ آتش‌بیاران فتنه 88

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی امروز با اشاره به فتنه 88 اظهار داشت: نقشه شوم و براندازی انقلاب در فتنه 88 دلایل مختلفی داشت که استکبار انگلیس، آمریکا و اسرائیل ماه‌ها قبل از انتخابات طراحی کرده بودند تا جامعه را به دوقطبی شدن سوق دهند که در این زمینه همراهی برخی خواص در ایام فتنه موجب جسور شدن دشمنان انقلاب شد.

وی گفت: در این زمان که تمام ایادی استکبار علیه نظام به اجماع رسیده بودند با همراهی افرادی روبه‌رو شدند که زمانی انقلابی بوده و در ادامه مسیر دچار استحاله شدند؛ آن‌ها انقلاب امام و رهبری را قبول نداشتند و خودخواه و در مقابل خودمحوری‌های برخی خواص قرار داشتند.

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران عنوان کرد: برخی افراد در دولت گذشته قدرت خودکامگی نداشتند و این امر موجب شد برای به دست آوردن جایگاه خود با دشمنان این نظام متحد شوند تا به منافع نامشروع خود دست پیدا کنند؛ افراد بی‌بصیرت در این جریان با فتنه همراهی کردند و یا با سکوت خود مُهر تأییدی بر آن زدند.

حسینی با بیان اینکه یکی از آتش‌بیارهای معرکه فتنه 88 منافقان، بهائیت و سلطنت‌طلبان بودند، اضافه کرد: آنان در اتاق فکر استکبار فعالیت داشتند که به همراه فتنه‌گران مساجد را آتش زده و به تکیه‌ها و عزاداران اباعبدالله‌الحسین(ع) حمله کردند که در این میان شیخ فتنه آنان را مردان خداجو نامید.

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: افرادی طلبکارانه نسبت به حصر انتقاد شدید دارند و این افراد نمی‌دانند که ما در فقه یک حکم به نام بغی داریم؛ بغی به معنای این است، کسی که علیه نظام اسلامی دست به شورش و طغیان زده و اعلان جنگ کند، حکمش محارب است و باید اعدام شود.

حسینی تشریح کرد: سران فتنه که هم اکنون در حصر به سر می‌برند شریک جنایات استکبار و ایادی آن هستند، آن‌ها حرف رهبر انقلاب اسلامی را گوش نکرده و خودخواهانه عمل کردند.

وی بیان کرد: با جنایاتی که فتنه‌گران انجام دادند قطع به یقین حکم آن‌ها اعدام است و رأفت اسلامی رهبر انقلاب این زمینه را برای آن‌ها فراهم کرده که اعدام نشوند تا آن‌ها اظهار پشیمانی کنند؛ سران فتنه تا به امروز احساس پشیمانی نکرده‌اند و با صادر کردن بیانیه‌ای مطرح کردند، همان کاری را انجام خواهند داد که در سال 88 انجام داده‌اند.

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: در حماسه 9 دی مردم وارد میدان شده و بساط فتنه‌گران را برچیدند و به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند؛ در 9 دی طرفداران کاندیداها وارد شدند تا کشور را از پرتگاهی که فتنه‌گران برای آنان درست کرده بودند، نجات دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.