گروه‌ تروریستی 'ارتش آزاد سوریه' که از سوی ترکیه حمایت همه جانبه می شود، به دنبال فشارهای ناشی از تظاهرات مردمی در شهر جرابلس، تصمیم به خروج تمامی گروه های وابسته به خود از این شهر و سپردن اداره آن به مردم جرابلس کرد.

مردم جرابلس تروریست های ارتش آزاد را مجبور به خروج از این شهر کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، منابع محلی در شهر جرابلس گزارش دادند که گروه‌های ارتش آزاد سوریه که تحت حمایت نیروهای عملیات 'سپر فرات' فعال هستند، دیروز (شنبه) به دنبال فشار مردم جرابلس و تظاهرات آنها، دستور تخلیه شهر از نیروهای نظامی را صادر کردند و به این ترتیب پلیس آزاد، دادگاه و قانون مسئولیت اداره امور این شهر را برعهده می‌گیرند.
مردم شهر جرابلس واقع در شمال استان حلب سوریه (هم مرز ترکیه) روز شنبه با برپایی تظاهراتی، خروج فوری گروه های تروریستی از این شهر و خلع سلاح آنها را خواستار شدند.
منابع وابسته به مخالفان سوری اعلام کردند که این تظاهرات در حالی است که اخیرا یکی از عناصر وابسته به این گروه مسلح شماری غیرنظامی را در این منطقه به قتل رساند.
جرابلس از جمله شهرهایی است که گروه های تروریستی مورد حمایت ترکیه اخیرا آن را تصرف کردند. ترکیه در تاریخ ۲۴ اوت (سوم شهریور) حملات گسترده ای را در خاک سوریه آغاز کرد.
جرابلس نزدیک به دو سال در کنترل گروه تروریستی داعش بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.