شهرکرد- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: حماسه نهم دی کور کننده چشم فتنه گران و اصحاب طاغوت و شاد کننده دل های مومنان است و هیچگاه از حافظه تاریخی ایران محو نمی شود.

حماسه نهم دی هیچ گاه از حافظه تاریخی ایران محو نمی شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام ظهر یکشنبه در ستاد گرامیداشت نهم دی گفت: هرچقدر انسان به این گونه حماسه ها فکر کند به عمق مطلب و حقیقت آن پی نمی برد، چرا که این امور دست بشر نیست و قطعا ثمره جهاد، استقامت و بصیرت ملت است.

حجت الاسلام نکونام افزود: ایمان، عمل صالح و اخوات انسان را بهشتی می کند و نتیجه عملش حماسه هایی همچون نهم دی را خلق میکند.

وی تصریح کرد:یکی از مصادیق بارز عمل صالح مشت گره کردن در برابر طاغوت، مستکبر و فتنه گر است که با اخوات تحقق پیدا می کند.

نکونام تأکید کرد: امروز بجایی رسیده ایم که مردم به خوبی فتنه گران را تشخیص و میدانند باید زیر چه پرچمی بمانند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: جامعه هیچگاه از فتنه و فتنه گران مصون نخواهد بود، تا زمانی که شیطان صفتان، دنیا طلبان، هواهای نفسانی، حب ریاست، قدرت و ثروت در جامعه وجود داشته باشد ، محو فتنه و فتنه گر محال است.

وی با اشاره به اینکه بصیرت افزایی و عبرت گیری از گذشته تنها راه مقابله با فتنه هاست افزود:فتنه را نمی توان به کلی ریشه کن بلکه از شدت ضایعات و آسیب های آن به واسطه بصیرت افزایی و انتقال عبرت های گذشته به جامعه کاست.

امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: پایگاه ها، ادارات، بسیجی ها و حلقه های صالحین همه باید در تقویت اخوات و تبیین گری در جامعه فعال باشند.

حجت الاسلام نکونام خاطر نشان کرد: صدا و سیما نباید واقعیت ها را حذف کند و از زبان هایی که حقیقت را بیان میکنند حمایت شود تا حرف آنها  به گوش مردم برسد.

وی در پایان گفت:  آمریکا هم از صحنه رزم کنار زده شده، هم از صحنه سیاست  و  تصمیم گیری های صورت گرفته برای کشور سوریه، باعث دهن کجی و توهین به آمریکا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.