عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه مسئولان، دست‌اندرکاران و همه دستگاهها باید در زمینه وقف، بیشتر فعالیت کنند، گفت: توسعه وقف و گسترش این سنت حسنه نیازمند تبلیغات همه‌جانبه با مشارکت همه نهادها است.

تبلیغات همه‌جانبه راه توسعه و گسترش «وقف»

 به گزارش «قدس آنلاین»، حجت‌الاسلام احمد مازنی درباره آمار وقف در سالهای اخیر اظهار کرد: بی‌توجهی به وقف در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی موجب شده تا در سالهای اخیر آمار وقفهای جدید کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه توسعه وقف و گسترش این سنت حسنه  نیازمند تبلیغات همه‌جانبه با مشارکت همه نهادها است، تاکید کرد: در حال حاضر باید مسئولان، دست‌اندرکاران و همه دستگاهها در این زمینه بیشتر فعالیت کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: بازگو کردن مزیتهای مالی و آثار  مثبت وقف می‌تواند آثار و بازخوردهای فرهنگی داشته باشد؛  این وظیفه روحانیون و ائمه مساجد است تا در خصوص آثار وبرکات وقف به طور دقیق تبلیغ و اطلاع‌رسانی کنند.

حجت‌الاسلام مازنی یاد آور شد:  اطلاع‌رسانی در زمینه وقف باعث می‌شود تا بیشتر افراد جامعه این تفکر را داشته باشند که می‌توانند در این امر خیر در حد توان خویش  سهیم باشند؛ مردم می‌توانند با هدیه کردن قرآن  به مساجد و اشیاء کوچک اقدام به وقف کنند و در واقع در این عرصه در حد توان و وسع خویش  فعال باشند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.