گرگان- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: استان گلستان قطب بیماران سرطانی است و تلاش داریم که خدمات درمانی به بیماران سرطانی در استان گلستان افزایش یابد.

خدمات درمانی به بیماران سرطانی در استان گلستان افزایش می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا فاضل ظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با حضور معاون وزیر بهداشت اظهار داشت: از قدمت دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان ۲۵ سال می‎گذرد و دانشگاه علوم پزشکی و پزشکان در طول مسئولیت خود پیچیدگی‎های فراوانی دارند چراکه با زندگی استان‎ها سرو کار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان، علوم پزشکی استان خانه دوم ما محسوب می‎شود چرا که الفبای طبابت را در این دانشگاه آموختیم، تصریح کرد: استان گلستان با بیش از یک میلیون ۸۰۰ هزار نفر جمعیت می‎تواند فرصت و تهدید برای دانشگاه به وجود ‎آورد. خود را در ادامه متعهد برای جلوگیری از افزایش بیماران سرطانی می‎دانم و تلاش می‎کنم که در امر خدمات درمانی گام بردارم.

وی با بیان اینکه بیماری سل شیوع بالایی در استان دارد و باید در این مسیر گام برداشت، اظهار داشت: از ظرفیت کشورهای همسایه می‎توان در راستای تقویت توریست سلامت بهره گرفت. پرستاران تلاشگر و پرسنل زحمت‌کش بدنه اصلی دانشگاه علوم پزشکی هستند که چرخه این دانشگاه را به گردش درآوردند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع اولویت ما است، یادآور شد: در این راه به نقش علمی کشور و برنامه توسعه توجه خواهیم کرد و توجه به بخش درمان، آموزش کارآمد و پیشگیری را در استان در دستور کار قرار خواهیم داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.