معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از آغاز نخستین همایش ملی انجمن های ورزشی سراهای دانشجویی مراکز و پردیس های دانشگاه فرهنگیان از فردا دوشنبه ۶ دی ماه خبر داد.

آغاز نخستین همایش ملی انجمن های ورزشی سراهای دانشجویی مراکز و پردیس های دانشگاه فرهنگیان از فردا

 به گزارش «قدس آنلاین»، عباس قنبری معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در نشست خبری اظهار داشت: در برنامه های راهبردی دانشگاه فرهنگیان به تربیت معلم با ابعاد و ساحت های مختلف توجه می کنیم تا شایستگی ها در وجود معلمان شکل بگیرد.

وی افزود: در حوزه تربیت بدنی و ورزش گام های بلندی را برای کارکنان و دانشجویان برداشتیم که در ادامه آن، تشکیل انجمن های ورزشی دانشجویان خوابگاهی است.  

قنبری از اصطلاح سرای دانشجویی به جای خوابگاه استفاده کرد و  ادامه داد: دانشجویان ما ۴ سال در خوابگاه زندگی می کنند و بنده از لفظ سرای دانشجویی برای آن استفاده می کنم.

وی با بیان اینکه از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را در بخش انجمن های ورزشی سراهای دانشجویی آغاز کردیم که انتخابات برگزار شد، گفت: در مراکز با ۲۵۰ دانشجوی خوابگاهی شرط حداقل ۶ نامزد پیش بینی شد که دارای ۳ عضو اصلی و ۲ عضو علی البدل هستند و در مراکز بیش از ۲۵۰ دانشجو، شرط حداقل ۱۰ نامزد پیش بینی شد که ۵ عضو اصلی و ۲ علی البدل دارند.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان به برگزاری نخستین همایش ملی انجمن های ورزشی سراهای دانشجویی مراکز و پردیس های دانشگاه فرهنگیان از فردا خبر داد و اظهار داشت: این همایش فردا و پس فردا دز شیراز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه از ۶۴ پردیس در ۶۳ پردیس و از ۳۴ مرکز در ۳۲ مرکز انتخابات انجمن ها برگزار شد و گفت: ۵۳۳ نفر، اعضای انجمن ورزشی هستند که ۳۷۳ نفر عضو اصلی و ۱۶۰ نفر عضو علی البدل هستند

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.